با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تخفیف ویژه صدور پروانه و عوارض ساختمانی شهرداری آمل برای کادردرمانی ‏

شهردار آمل از تخفیفات ویژه صدور پروانه و عوارض ساختمانی و نیز عوارض کسبی شهرداری برای کادردرمانی آمل به منظور قدردانی از تلاشگران و نیز تخفیف عوارض کسبی برای واحدهای صنفی تعطیل شده در بحران کرونا خبرداد.

منتشر شده

در

سید حمید هاشمی در نخستین جلسه مشترک شورای اسلامی شهر آمل و شهرداری  با اشاره به اینکه برای قدردانی از کادر درمان و پرستاران مصوبه ای تقدیم شورای شهر می شود که براساس آن، از تخفیفات این شهرداری بر خوردار می شوند، عنوان کرد: کادر درمان که در دو ماه اخیر از تلاش های بسیاری در بحران کرونا داشته اند از تخفیفات صدور پروانه و عوارض بهره مند خواهند شد.


وی همچنین با اشاره به اینکه حمایت از صنوفی که در بحران کرونا مشمول خسارت شدند تخفیفات 50درصدی در عوارض کسبی قائل شوند؛ بیان کرد: این حمایت به منظور رونق تولید و حمایت از واحدهای تعطیل شده در بحران کرونا خواهد بود.


هاشمی در بخش از سخنان خود با اشاره به اینکه شهرداری آمل گروه های جهادی و مردمی در مبارزه با کرونا را مورد حمایت قرار داده و در کنار این گروه ها فعالیت های مقابله و پیشگیری با کرونا را در دستور کار خود قرار داده است، بیان کرد: شهرداری حمایت از این گروه ها را افتخار خود می داند.


وی اشاره کرد: شهرداری آمل در این ایام 12 منبع یکهزار و دو هزار لیتری به گروه های جهادی اهدا کرده است؛ 40هزار ظرف نیم لیتری برای این گروه ها جهت توزیع در سطح شهر تهیه شده است، 6هزار ماسک و یکهزار و 500 لیتر محلول ضدعفونی کننده در اختیار کارکنان شهرداری با اولویت نیروهای فضای سبز قرار داده شده است. همچنین در بزرگترین مانور ضدعفونی سطح شهر آمل که توسط قرارگاه زیستی سپاه صورت می گیرد 15 خودروی شهرداری و نیز یکصد هزار لیتر محلول ضدعفونی کننده از سوی شهرداری در اختیار این مانور بزرگ قرار خواهد گرفت.


هاشمی افزود: در زمینه حمایت از همکاران شهرداری در مساله کرونا نیز از اسفندماه بسیاری از بانوان شاغل در شهرداری به تعطیلات و دورکاری فرستاده شدند، کارکنان شهرداری شیفت بندی شده و در ایام بعد از نوروز نیز با کاهش حجم کارکنان و کاهش ساعات کار اداری تلاش کردیم کمترین آسیب به نیروهای اداری وارد شود.



ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.