با ما همراه باشید

ورزشی

تداوم صدرنشینی لبنیات هراز با پیروزی مقابل ارومیه/ پیروزی هورسان مقابل راهیاب ملل

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / والیبالیست‌های لبنیات هراز در دیدار خانگی هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال امشب مقابل شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر به پیروزی رسیدند.

هفته بیست و دوم لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب با پیروزی سه بر صفر لبنیات هراز در دیدار خانگی پایان یافت.

شاگردان جوان و باتجربه بهروز عطایی مقابل تیم والیبال شهرداری ارومیه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 21 و 25 بر 20 پیروزی را از آن خود کرد.

لبنیات هراز با کسب سه امتیاز شیرین توانست در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) با 17 پیروزی، پنج شکست و 49 امتیاز همچنان در صدر جدول جای دارد.

شهرداری ارومیه با هدایت جهانگیر سیدعباسی نتوانست در سفر به آمل به امتیاز مدنظر برسد و با کسب 9 پیروزی، 13 باخت و 25 امتیاز در رده دهم جدول جا خوش کرده است.

هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور در دیدار خارج خانه مقابل راهیاب ملل صف‌آرایی کرد و توانست در سه ست متوالی با امتیازهای 27 بر 25، 25 بر 23 و 25 بر 20 به سه امتیاز شیرین خارج خانه برسد.

هورسان رامسر با 14 پیروزی، 8 شکست و 41 امتیاز در رده چهارم جدول جای دارد همچنین راهیاب ملل مریوان نیز با 8 پیروزی، 14 امتیاز و 21 امتیاز در رده دوازدهم جدول چهارده تیمی جای خوش کرده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.