با ما همراه باشید

فوتبال

تداوم صدرنشینی لبنیات هراز با پیروزی مقابل گنبد/ شکست هورسان در خراسان

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / تیم والیبال لبنیات هراز آمل امشب در دیدار خانگی با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری گنبد کاووس گذشت و صدرنشین ماند ولی هورسان در خراسان مغلوب نیان الکترونیک شد.

 

لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور امشب با دیدار تیم لبنیات هراز آمل و شهرداری گنبد کاووس در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) برگزار شد و نماینده مازندران در شهرآورد والیبالی‌های شمال کشور در خانه به سختی به دو امتیاز خانگی دست یافت.

شاگردان جوان، باتجربه و توانمند بهروز عطایی با حمایت هواداران با نتیجه سه بر دو از سد شهرداری گنبد گذشتند و به صدرنشینی در لیگ برتر والیبال ادامه دادند.

آملی‌ها دست‌های اول، چهارم و پنجم بازی را با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 11 و 16 بر 14 به سود خود خاتمه دادند و در مقابل شهرداری گنبد در دست‌های دوم و سوم با امتیاز 25 بر 22 و 30 بر 28 طعم شیرین پیروزی را چشید.

تیم والیبال لبنیات هراز پس از 15 هفته از لیگ برتر والیبال با 13 پیروزی و دو شکست 36 امتیازی است و با 7 امتیاز اختلاف همچنان صدرنشین بدون رقیب مسابقات است.

شهرداری گنبد نیز با 6 پیروزی، 9 شکست و 18 امتیاز در رده یازدهم جدول قرار دارد.

هورسان رامسر دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر خارج خانه مقابل نیان الکترونیک خراسان به میدان رفت و با نتیجه سه بر یک مغلوب حریف مشهدی شد.

هورسانی‎ها تنها در دست نخست بازی با امتیاز 25 بر 18 شیرینی پیروزی را چشیدند ولی در دست‌های دوم، سوم و چهارم با امتیاز 25 بر 23، 25 بر 19 و 25 بر 23 شکست خورده و از استان خراسان دست خالی راهی مازندران شدند.

نماینده خراسان با هشت پیروزی و هفت شکست 25 امتیازی بوده و در رده ششم جای دارد همچنین هورسان نیز با تعداد هشت پیروزی و هفت شکست 24 امتیاز داشته و در رده هفتم جا خوش کرده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.