با ما همراه باشید

ورزشی

تداوم صدرنشینی لبنیات هراز در لیگ برتر والیبال

منتشر شده

در

تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، هورسان رامسر، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند اصفهان، لبنیات هراز آمل و پاس گرگان در هفته هجدهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

هفته هجدهم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان کشور امروز یکشنبه ۲۵ دی با هفت دیدار در شهرهای اردکان، تهران، گنبد، ارومیه، اصفهان، آمل و رفسنجان پیگیری شد.

تیم‌های پیکان تهران، شهداب یزد، هورسان رامسر، شهرداری ارومیه، گیتی‌پسند اصفهان، لبنیات هراز آمل و پاس گرگان در هفته هجدهم لیگ برتر مردان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

۱۴ تیم شرکت کننده در هفت دیدار این هفته ۳۰ ست باهم رقابت کردند که میانگین ۴٫۳ ست برای هر مسابقه ثبت شد که نشان دهنده رقابت‌ نزدیک تیم‌ها است.

تیم شهرداری گنبد با تغییر سرمربی خود در هجدهمین هفته لیگ برتر به مصاف حریف در بازی خانگی رفت. در این دیدار که احد ارمشی به جای رامین بابایی سرمربیگری شهرداری گنبد را برعهده داشت، تیم هورسان رامسر سه بر یک به پیروزی رسید و به یازدهمین برد خود دست یافت.

شاگردان رحمان محمدی‌راد در تیم هورسان ست دوم را با امتیاز ۱۶ بر ۲۵ به حریف واگذار کردند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با پوئن‌های ۲۵ بر ۱۹، ۲۹ بر ۲۷ و ۲۷ بر ۲۵ گنبدی‌ها را شکست دادند تا به یک برد ارزشمند در این شهر دست یابند.

این دیدار که با حضور ۱۵۰۰ تماشاگر در شهر گنبد برگزار شد در دور رفت نیز سه بر دو به سود هورسان به پایان رسیده بود.

نماینده گنبد با ۶ برد و ۱۸ امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول باقی ماند و هورسان رامسر با ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز و یک پله صعود فعلا در جایگاه پنجم جدول قرار گرفت و منتظر اتمام مسابقه پاس گرگان و ایفاسرام اردکان خواهد بود تا رده‌بندی نهایی‌اش مشخص شود.

یونس حسن‌زاده، علی‌اصغر حاجی‌کاظمی، امید فولادی‌وندا، میثم پارسه و محمد آقایی به ترتیب به عنوان ناظر فنی، ناظر داوری، داور اول، داور دوم و داور ویدیوچک نظارت و قضاوت این مسابقه را برعهده داشتند.

در این مسابقه که ۱۳۱ دقیقه ادامه یافت، شایان شاهسوند بازیکن هورسان رامسر به دلیل اعتراض به داور تنها کارت زرد را دریافت کرد.

هوای سالن المپیک شهر گنبد به دلیل کمبود گاز سرد بود و این مسابقه در هوای سرد برگزار شد.

در دیگر مسابقه این هفته لیگ برتر مردان تیم لبنیات هراز آمل قهرمانی نیم فصل و صدرنشین جدول میزبان سایپا تهران بود و به سختی نارنجی‌پوشان را شکست داد.

شاگردان عظیم جزیده در تیم سایپا در این مسابقه سه بر دو مغلوب لبنیات شدند تا یک امتیاز از آمل به دست آورند و ۱۴ امتیازی شوند.

نماینده آمل که در ست‌های دوم و سوم ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مغلوب سایپا شده بود، در ست‌های اول، چهارم و پنجم به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۹، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۴ حریف خود را از پیش رو برداشت و به پانزدهمین برد دست یافت و ۴۱ امتیازی شد.

شاگردان بهروز عطایی در تیم هراز در ست پنجم این مسابقه رکورد کمترین پوئن واگذاری در ست پنجم را به نام خود ثبت کردند و ۱۵ بر ۴ به پیروزی رسیدند تا ۱۱ امتیاز با حریف اختلاف داشته باشند.

پیشتر این رکورد در اختیار دو تیم شهرداری گنبد (هفته دوم) و گیتی‌پسند اصفهان (هفته هفدهم) بود که ۱۵ بر ۸ مقابل حریفان به پیروزی رسیده بودند.

ابراهیم عشق‌دوست و بهروز جعفری ناظران فنی و داوری این مسابقه بودند که به مدت ۱۲۷ دقیقه طول کشید.

کیوان عابدزاده و علی‌اکبر پاکدلان نیز داوران اول و دوم این دیدار بودند که ۴۵۰ تماشاگر داشت.

پیش از شروع این دیدار، در مراسمی با حضور مسوولان ورزش استان و دو باشگاه لبنیات هراز و سایپا تقدیر شد و تشویق این بازیکن از سوی تماشاگران جو خاصی به سالن پیامبر اعظم (ص) داد. پدر و همسر غلامی نیز در این مراسم حضور داشتند.

لبنیات هراز آمل در صدر جدول باقی ماند و تیم‌های پیکان و شهداب نیز همچنان در تعقیب این تیم هستند.

تیم‌های پاس گرگان و هورسان رامسر نیز با یک پله صعود در رتبه‌های چهارم و پنجم قرار گرفتند و فولاد سیرجان با دو پله سقوط در رتبه ششم قرار گرفت.

نتایج کامل دیدارهای هفته هجدهم لیگ برتر مردان به قرار زیر است:

ایفاسرام اردکان یک – پاس گرگان ۳ (۲۳ بر ۲۵، ۲۸ بر ۲۶، ۲۳ بر ۲۵ و ۲۴ بر ۲۶)

پیکان تهران ۳ – فولاد سیرجان ایرانیان صفر (۲۵ بر ۲۲، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۱۸)

شهرداری گنبد یک – هورسان رامسر ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶، ۲۷ بر ۲۹ و ۲۵ بر ۲۷)

شهرداری ارومیه ۳ – راه‌یاب ملل مریوان ۲ (۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۲۳، ۲۵ بر ۲۳، ۲۶ بر ۲۸ و ۱۵ بر ۱۰)

گیتی‌پسند اصفهان ۳ – نیان الکترونیک خراسان ۲ (۲۴ بر ۲۶، ۲۵ بر ۱۸، ۲۵ بر ۱۵، ۱۹ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۱۲)

لبنیات هراز آمل ۳ – سایپا تهران ۲ (۲۵ بر ۱۹، ۲۱ بر ۲۵، ۲۲ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۵ و ۱۵ بر ۴)

مس رفسنجان یک – شهداب یزد ۳ (۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۱۸ بر ۲۵ و ۱۵ بر ۲۵)

جدول لیگ برتر مردان در پایان هفته هجدهم بدین شکل است:

لبنیات هراز آمل ۱۵ برد و ۴۱ امتیاز

پیکان تهران ۱۳ برد و ۴۱ امتیاز

شهداب یزد ۱۳ برد و ۳۶ امتیاز

پاس گرگان ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز

هورسان رامسر ۱۱ برد و ۳۲ امتیاز

فولاد سیرجان ایرانیان ۱۰ برد و ۳۱ امتیاز

نیان الکترونیک خراسان ۹ برد و ۲۹ امتیاز

گیتی‌پسند اصفهان ۹ برد و ۲۷ امتیاز

ایفاسرام اردکان هشت برد و ۲۴ امتیاز

شهرداری ارومیه هشت برد و ۲۲ امتیاز

راه‌یاب ملل مریوان هفت برد و ۱۹ امتیاز

شهرداری گنبد شش برد و ۱۸ امتیاز

سایپا تهران سه برد و ۱۴ امتیاز

مس رفسنجان سه برد و ۱۲ امتیاز

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.