با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تداوم وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر مناطق مازندران

وضعیت قرمز کرونایی در بیشتر مناطق مازندران تداوم یافته و به جز چهار شهرستان میاندورود، سیمرغ، عباس‌آباد و کلاردشت که در وضعیت نارنجی اعلام شدند، بقیه مناطق استان قرمز هستند.

منتشر شده

در

نقشه جدید رنگ‌بندی کرونایی کشور در اپلیکیشن ماسک نشان می‌دهد از روز ۲۳ فروردین۱۴۰۰، به جز چهار شهرستان میاندورود، سیمرغ، عباس‌آباد و کلاردشت که در وضعیت نارنجی اعلام شدند، بقیه مناطق استان قرمز هستند.

شهرستان‌های قرمز شامل گلوکاه، بهشهر، نکا، ساری، قائمشهر، سوادکوه، سوادکوه شمالی، جویبار ، آمل، بابل،  فریدونکنار، محمودآباد، بابلسر، نور، نوشهر ، چالوس ، تنکابن و رامسر و شهرستان‌های نارنجی شامل میاندرود، سیمرغ، عباس‌آباد و کلاردشت هستند.

براساس اعلام مسؤول روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران شماره تلفن ارتباط مردمی ۳۴۴۰۷ با ۳۰ خط تماس آماده ارائه مشاوره و هدایت موارد مرتبط با پیگیری درمان کرونا است.

سیمین بابایی با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا و ازدحام بیماران در مراکز درمانی علاوه بر فشار طاقت فرسا به کادر درمان، بیمارستان‌ها را نیز به مکانی خطرناک برای مراجعان تبدیل کرده است،گفت: توصیه ما به هم‌استانی‌ها این است برای اطمینان از سلامت خود در برابر بیماری کرونا ، بدون مراجعه به درمانگاه‌ها و مراکز درمانی می‌توانند به صورت شبانه‌روزی از مشاوران تلفنی دانشگاه علوم پزشکی مازندران بهره‌مند شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا شماره‌ تلفن ۳۴۴۰۷ با ۳۰ خط ارتباطی  برای ارائه پاسخ به سوالات مردم و راهنمایی و مشاوره به شهروندان در مورد ویروس کرونا اختصاص داده شد تا به‌صورت شبانه‌روزی پاسخگوی پرسش‌های کرونایی شهروندان به صورت تلفنی باشند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در پایان گفت: مروم در صورت بروزعلائم کرونا مانند سرفه، تب، گلودرد و تنگی نفس جهت هدایت و مشاوره موارد مرتبط با پیگیری درمان کرونا می توانند در طول شبانه‌روز با شماره‌ ۳۴۴۰۷ تماس بگیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.