با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ترافیک سنگین در ورودی‌های شمال/ امروز هم کندوان یک‌طرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به ترافیک سنگین در محور کندوان اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان امروز در دستور کار قرار گرفت که خارج از برنامه بود.

منتشر شده

در

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیک در محورهای مازندران اظهار کرد: در حال حاضر شاهد ترافیک سنگین خودروها در ورودی شمال هستیم.

وی افزود: معمولا در ایام تعطیلات و روزهای پایانی هفته شاهد ترافیکی سنگین در محورهای شمال هستیم که بار برگشت آنان موجب ترافیکی سنگین برای خروج می‌شود.

کندوان از ظهر امروز یک ساعت ۱۵ از جنوب به شمال تا دو بامداد یک‌طرفه شد

رئیس پلیس راه مازندران به اجرای محدودیت‌های ترافیکی در محورهای استان اشاره کرد و گفت: باتوجه به ترافیک سنگین بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کندوان امروز در دستور کار قرار گرفت که خارج از برنامه بود و باتوجه به شرایط ترافیک قرار شد از ساعت ۱۲ امروز تردد از کرج به سمت شمال ممنوع شود و از ساعت ۱۵ تا دو بامداد تردد خودروها از مسیر جنوب به شمال کندوان به‌صورت یک‌طرفه انجام شود.

این مسؤول با اعلام اینکه تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان همچنان ممنوع است، تصریح کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۲ روزهای پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روز پنج‌شنبه، جمعه و شنبه تا دو بامداد روز بعد عبور از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

قدمی بیان کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی تا ساعت دو بامداد روز یک‌شنبه از محور هراز ممنوع خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تردد تمامی تریلی از محور هراز همچنان ممنوع است، اضافه کرد: بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور هراز نیز روزهای جمعه و شنبه در دستور کار قرار دارد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تمامی تریلی به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدشدنی از ساعت ۸ تا ۲۴ روز جمعه از شمال به‌ سمت جنوب و بالعکس ممنوع خواهد بود، افزود: در محور کیاسر نیز با توجه به وضعیت ترافیک بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد.

قدمی با تاکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری باتوجه به شیوع ویروس کرونا و توجه به پروتکل‌های بهداشتی، خاطرنشان کرد: اعمال تمامی این محدودیت‌ها براساس وضعیت میدانی ترافیک خواهد بود که احتمال تغییر، لغو و یا ایجاد محدودیت جدید وجود خواهد داشت.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس با شماره تلفن‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راههای استان است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.