با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

ترافیک سنگین مقطعی در محور هراز

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / بخشدار لاریجان گفت: شاهد ترافیک های سنگین مقطعی از صبح امروز در مناطقی همانند آب اسک، بایجان، امامزاده علی(ع) و محدوده تونل وانا هستیم که باعث شد رفت و آمدها در دو مسیر آمل به تهران و برعکس کندتر شود.
مهدی آباد با اشاره به تعطیلات روزهای پایانی ماه صفر و حجم زیاد مسافرت ها از پایتخت و استان های مختلف کشور به شمال، اظهار کرد: بسیاری از مسافران به دلیل نزدیک تر شدن مسیر ارتباطی پایتخت به مازندران و دیگر استان های شمالی محور مواصلاتی هراز را برمی گزینند.
وی با اشاره به فرا رسیدن ایام شهادت پیامبر اسلام(ص)، امام حسن(ع) و امام رضا(ع) و تعطیلات چند روزه در هفته جاری، افزود: تعداد زیادی از مسافران زائران آستان امام رضا(ع) هستند که با تردد از محور هراز طریق الرضا(ع) را انتخاب کردند.
بخشدار لاریجان با اشاره به اینکه در بیشتر روزهای سال تردد در محور هراز پرحجم بوده و رفت و آمدها جریان دارد، تصریح کرد: شاهد ترافیک های مقطعی از صبح امروز در مناطقی همانند آب اسک، بایجان، امامزاده علی(ع) و محدوده تونل وانا هستیم که باعث شده رفت و آمدها در دو مسیر آمل به تهران و برعکس کندتر شود.
آباد با اعلام اینکه بیشتر حجم ترافیک از مسیر جنوب به شمال مربوط به مسافرانی است که در حال تردد به شمال کشور هستند، خاطرنشان کرد: بسیاری از همشهریان آملی نیز برای گذراندن تعطیلات آینده به مناطق ییلاقی لاریجان عزیمت دارند.
وی با اشاره به اینکه روز گذشته شاهد ترافیک بسیار سنگین و پرحجم در محور هراز بودیم که در برخی مناطق همانند پلور، امامزاده علی، تونل وانا و آب اسک در مسیر جنوب به شمال بیشترین تردد خودروها ثبت شد، گفت: با نزدیک شدن به ساعات میانی و پایانی امروز پیش بینی می شود بر حجم تردد و ترافیک در محور هراز بیشتر از گذشته افزوده شود.

آباد بیان کرد: هم اکنون تردد خودروها در دو مسیر آمل به پایتخت و برعکس در این جاده شریانی جریان دارد و پیش بینی می شود ترافیک سنگین در محور هراز مسیر جنوب به شمال در محدوده های لاسم، شاهاندشت، وانا و سه راهی چلاو را شاهد باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.