با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تردد در جاده جایگزین سد هراز آمل منتظر تصمیم کمیسیون ایمنی است

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، فراهم شدن شرایط تردد در جاده جایگزین موقت بالادست سدمخزنی هراز در شهرستان آمل را منوط به تصمیم نهایی واخذ مجوز از کمیسیون ایمنی دانست.

منتشر شده

در

رضا حاجی پور در حاشیه بازدید نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی از سد مخزنی هراز در شهرستان آمل به خبرنگار مهر گفت: پلیس برای تردد ایمنی وبی خطر برای خودروهای عبوری از جاده ایجاد شده درخواست‌هایی دارد که باید محقق شود.

وی افزود: البته تاکنون آنچه را که پلیس راه کشور با بازدیدهایی که از این جاده چهار کیلومتری داشته و درخواست داده شامل کم کردن شیب بعد از تونل، خط کشی، سرعتکاه ها و نصب علائم راهنمایی وایمنی انجام شد اما همچنان بعد از این همه مدت اجازه تردد داده نمی‌شود.

نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه ایجاد راه بندان و ترافیک سنگین در محدوده سد در حال ساخت در کیلومتر ۲۰ تا ۲۴ جاده هراز در روزهای تعطیل و نیز آخر هفته باعث گلایه‌های شهروندان و مسافران عبوری درسال های اخیر تبدیل شده است.

وی افزود: ایجاد جاده جایگزینی ۴ کیلومتری فعلی که در امتداد جاده اصلی جایگزین ۱۱ کیلومتری سد هراز بوده اکنون بیش از ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و به علت آبگیری پس از افتتاح سد کامل زیرآب خواهد رفت.

افتتاح پل روگذر میدان هزار سنگر در دهه فجر

نماینده مردم شهرستان آمل درمجلس شورای اسلامی همچنین درخصوص بازدید نیکزاد نایب رئیس مجلس از پل روگذر میدان هزارسنگر آمل نیزگفت: بخشی زیادی از این پل بزرگ روگذر به پایان رسیده و بخشی جزئی کار باقی مانده که با صحبت‌هایی که با پیمانکار آن شده، در هفته‌های آینده به طور کامل برطرف و تکمیل خواهد شد.

حاجی پور افزود: تأخیر در تحویل به موقع وافتتاح این پل روگذار که طرح ملی است به علت پرداخت نشدن طلب پیمانکار بوده که مقرر شد بخشی از طلب پیمانکار پرداخت و این پل روگذر حداقل تا ۲۲ بهمن امسال به طور کامل تکمیل وبهره برداری شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.