با ما همراه باشید

سیاست

ترورهای ناجوانمردانه ادامه فتنه‌ها و توطئه‌های استکبارگران است/ کشورهای منطقه گاو شیرده استکبارگران هستند

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سردار میرشکار با اشاره به اینکه ترورهای ناجوانمردانه شاهچراغ و آمل ادامه فتنه‌ها و توطئه‌های استکبارگران از گذشته تاکنون است، گفت: کشورهای منطقه گاو شیرده برای استکبارگران هستند.

سردار علیجان میرشکار ظهر امروز در جمع نمازگزاران مصلای قدس این شهرستان، با اشاره به ترور ناجوانمردانه و وحشیانه مردم کشورمان در آستان مقدس شاهچراغ و حرکت تروریستی آمل که منجر به شهادت دو جوان انقلابی شد، اظهار کرد: دشمنان استکباری به ویژه آمریکا دست از دشمنی و مبارزه با کشورمان برنمی‌دارند و این توطئه و دشمنی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: همه مسلمانان و پیروان گفتمان انقلاب تا تحقق تمدن بزرگ اسلامی و حضور امام عصر(عج) پشت سر ولایت فقیه هستند و مقابل همه توطئه‌ها می‌ایستند.

یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس با اشاره به اینکه در آستانه حماسه بزرگ 13 آبان هستیم که در آن سه اتفاق مهم در مقاطع مختلف برای ایران اسلامی شکل گرفت، افزود: تبعید امام راحل در سال 1342، شهادت تعدادی از دانش‌آموزان انقلابی در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان پیرو خط امام راحل از مهمترین وقایع این روز بزرگ بوده است.

میرشکار با بیان اینکه شاید بسیاری از جوانان رویارویی ایران با آمریکا را از مقطع پیروزی انقلاب بدانند، تصریح کرد: ولی این رویارویی از زمان حضور آمریکا در ایران آغاز شده و مردم کشور‌مان همواره نگاه استکباری جهانی به آمریکا داشته و دارند و با بصیرت بالایی مقابل استکبار حرکت می‌کنند.

وی با اعلام اینکه آمریکا از جنگ جهانی دوم حضورش در ایران را رسمیت داد و با تزلزل در بریتانیا در منطقه خاورمیانه و ایران برنامه‌های زیادی داشت، بیان کرد: با توجه به وضعیت ژئوپولوتیک منطقه به ویژه مناطق زیرزمینی، رو زمینی و مردم مستعد همواره چشم دشمنان و استکبار به این منطقه بوده است.

میرشکار با تأکید بر اینکه از سال 1342 حضور آمریکا و استکبار در منطقه و کشورمان پررنگ شد، ادامه داد: آمریکا آن زمان ایران را وحشی می‌دانست و به نیروهای خود در کشورمان علاوه بر حقوق، حق توحش می‌داد همچنین یک سگ آمریکایی در کشورمان بسیار ارزشمند بودولی امام امت به کشورمان ارزش، اقتدار و ابهت داد و به همراه مردم شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی سر داد.

وی با بیان اینکه آمریکا در هر برهه از زمان برای کشورمان توطئه و برنامه متنوع دارد، گفت: میانگین سن شهدای هشت سال دفاع مقدس 23 سال بود که در مکتب اهل بیت و پشتیبانی از ولایت فقیه به جبه‌ها رفتند.

این فرمانده هشت سال دفاع مقدس با بیان اینکه همه دنیا در جنگ تحمیلی پشت سر صدام قرار گرفتند ولی نتوانستند جمهوری اسلامی را ساقط کنند و ما پیروز میدان بودیم، افزود: جنگ هشت ساله سخت تمام شد و ولی دشمنی آمریکا همچنان با قدرت و قوت ادامه دارد و تمام‌شدنی نیست.

وی گفت: در جنگ نرم، نیمه سخت و شناختی استکبار هر روز برای رویارویی با ایران برنامه دارد، راهبرد کلان آمریکا در رابطه با ایران کنترل امنیتی است و انزوای سیاسی ایران و سرخوردگی اقتصادی راهبرد اصلی دیگر است.

میرشکار خاطرنشان کرد: برای کنترل امنیتی ایران استکبار در همه کشورها منطقه پایگاه نظامی با هدف رویارویی با ایران ایجاد کرده است ولی با حضور نخبگان ارزشمند ایران قدرت بازدارندگی کشورمان به حدی است که امروز آمریکا ابراز درماندگی کرده و در منجلاب دست و پا می‎زند.

وی تصریح کرد: قدرت نظامی و علمی کشورمان به گونه‌ای است که کشورهای منطقه از ایران پهپاد می‌خواهند و پایگاه‌های نظامی استکبار و آمریکا در منطقه سست و بی‌اساس شد.

میرشکار با اشاره به اینکه استکبار و کشورهای غربی نتوانستند ایران را به زمین بزنند، ادامه داد: شعارهای ایران اسلامی در حمایت از مظلومان و مبارزه با ظلم جهانگیر شده است ولی دشمن در مسائل و فرسایش اقتصادی به ایران امید دارد البته حوادث اخیر ادامه فتنه‌ها و توطئه‌های استکبارگران از گذشته تاکنون است.

وی با اعلام اینکه آمریکا و استکبار جهانی می‎خواهند ایران اسلامی همانند کشورهای منطقه گاو شیرده برای استکبارگران باشد، گفت: ولی ایران امروزه گفتمان انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد و گفتمان اول جهان است و دنیا بداند ما در کنار همه توانمندی‌ها و دستاوردهای عظیم خود برابر استکبار خواهیم ایستاد.

میرشکار گفت: 13 آبان امسال از ارزش و اهمیت فوق‌العاده برخوردار است و از همه دستگاه‌های اجرایی، نهادها و دستگاه‌ها، دانش‌آموزان، فرهنگیان، دانشجویان و دانشگاهیان درخواست دارم راهیمایی استکبارستیز 13 آبان امسال پررنگ‌ترین و باشکوه‌ترین راهپیمایی‌ها در کشور باشد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.