با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تساوی با ارزش نساجی برابر استقلال

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم پرهوادار نساجی قائمشهر و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند، ورزشگاهی که از ساعت ١٦ ظرفیت آن کامل شده بود.این جدال نفس گیر  با تساوی بدون گل پایان یافت.

منتشر شده

در

در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشور دو تیم پرهوادار نساجی قائمشهر و استقلال تهران در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر به مصاف هم رفتند، ورزشگاهی که از ساعت ١٦ ظرفیت آن کامل شده بود.

دیدار در نیمه نخست پا به پای پیش رفت و شوت روح الله باقری و مهار زیبای حامد لک، تنها موقعیت حساس در این نیمه بود با تساوی بدون گل هم به پایان رسید و دو تیم به رختکن رفتند.

نیمه دوم هم شروع شد و در دقیقه ٧٠ محمد عباسزاده بازیکن محبوب قائمشهری‌ها و آقای گل تیم که روی نیمکت بود با نظر جواد نکونام وارد زمین شد، اما او هم نتوانست دروازه مهدی رحمتی را باز کند تا این دیدار با تساوی بدون گل پایان برسد.

نساجی با این تساوی ٦ امتیازی شد.

 

تقسیم غنائم در قائم شهر

 

دیدار تیم‌های نساجی مازندران و استقلال در ورزشگاه شهید وطنی قائم شهر و در حضور حدود 15 هزار تماشاگر در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید. این مسابقه سرد و بی روح درحالی برگزار شد که در نیمه دوم نساجی در خانه خود در قبال حملات ضعیف استقلال به شکل اتوبوسی دفاع می کرد و اصلا فوتبال قابل قبولی از سوی دو تیم مشاهده نشد.

استقلال با این نتیجه با یک بازی عقب تر از سایر تیم‌ها 7 امتیازی شد و در رده یازدهم جدول قرار گرفت و از آن سو نساجی با توقف خانگی مقابل استقلال 6 امتیازی شد و در رده سیزدهم قرار گرفت.

داور:حسین زرگر

کمک‌ها: محمدرضا ابولفضلی و علی میرزابیگی

اخطار: محمد آبشک و پیمان میری و  احمدعبدالله زاده از نساجی و روح الله باقری از استقلال

اخراج:

گل:

ترکیب نساجی قائمشهر:حامد لک، مجتبی ممشلی، حامد شیری، گولیسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده، سجاد عاشوری( 67- امید سینک)، علی اصغر آشوری( 86- مهرداد عبدی)، سید محمد میری و محمد مهدی نظری(72- محمد عباس زاده)

سرمربی: جواد نکونام

ترکیب استقلال: سید مهدی رحمتی، خسرو حیدری( 69- الحاجی گرو)، پژمان منتظری، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، ووریا غفوری، علی کریمی، فرشید باقری، طارق همام، روح الله باقری(84- اللهیار صیادمنش)، مرتضی تبریزی 

سرمربی: وینفرد شفر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.