با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تشدید بارندگی تا امشب/ استقرار آسمانی صاف و بهاری از روز طبیعت در مازندران

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران گفت: بعدازظهر و امشب با تقویت سامانه بارشی انتظار داریم شاهد تشدید بارندگی در ارتفاعات نیمه‌غربی و مرکزی استان باشیم که همراه با وزش باد گاهی شدید خواهد بود.

منتشر شده

در

احمد اسدی  اظهار کرد: از شنبه شب شاهد بارش‌ها در آسمان مازندران بودیم که بیشترین بارش از گل‌علی‌آباد تنکابن 53، نوشهر 38، رامسر 36، خشکه‌داران تنکابن 35 و چمستان نور 31 میلی‌متر بوده است.

وی افزود: بیشترین برف نیز از تمل رامسر با ارتفاع 10 سانتی‌متر بوده است.

معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: بعدازظهر و امشب با تقویت سامانه بارشی شرایط برای بارندگی مهیاتر خواهد شد که انتظار داریم شاهد تشدید بارندگی در ارتفاعات نیمه‌غربی و مرکزی استان باشیم که همراه با وزش باد گاهی شدید خواهد بود.

اسدی اضافه کرد: طی این مدت بارش در مناطق سردسیر کوهستانی به‌صورت برف پیش‌بینی می‌شود.

وی تصریح کرد: با توجه به شدت بارش‌ها بالا آمد آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها در ارتفاعات و همچنین رانش زمین و ریزش سنگ در محورهای کوهستانی پیش‌بینی می‌شود.

معاون هواشناسی مازندران اظهار کرد: اواخر امشب از ناپایداری آسمان مازندران کاسته می‌شود و از فردا جو نسبتا پایداری در آسمان استان حاکم خواهد شد و عمدتا آسمانی صاف تا نیمه‌ابری همراه با افزایش دمای هوا را خواهیم داشت.

اسدی یادآور شد: براساس آخرین تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از فردا تا روزهای پایانی هفته جاری جو نسبتا پایداری در آسمان مازندران حاکم خواهد شد.

وی در پایان گفت: دریای مازندران امروز به‌صورت مواج و فردا با کاهش موج پیش‌بینی می‌شود.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.