با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تشدید نظارت و بازرسی در مازندران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: میانگین روزانه تعداد بازرسی‌ها در استان از 777 مورد به یک‌هزار و 970 مورد، تعداد پلمب‌ها از 4.6 در روز به 29 پلمب در روز و تعداد پرونده‌‌ها نیز از 70 مورد در روز به 94 مورد در روز افزایش یافته است.

منتشر شده

در

به گزارش آمل نیوز، حسینقلی قوانلو اظهار کرد: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های کرونایی در مازندران نیز همانند سایر استان‌ها براساس مصوبه ستاد ملی کرونا بوده که در استان مازندران نیز در حال اجرا است.

وی با اشاره تشدید نظارت و بازرسی‌ها باتوجه به وضعیت کرونایی بر اصناف مازندران، افزود: میزان بازرسی‌ها از یکم مهر ۱۹ آبان ماه طی ۴۹ روز در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، ۳۸هزار و ۸۴ مورد بازرسی صورت گرفته که از این تعداد ۲۲۶ واحد صنفی پلمب و ۳هزار و ۴۱۶ پرونده تشکیل شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران اضافه کرد: همچنین میزان بازرسی از ۲۰ آبان تا ۱۵ آذر ماه امسال ۵۱ هزار و ۲۲۵ مورد بوده که منجر به پلمب ۷۴۲ واحد صنفی و تشکیل ۲ هزار و ۴۳۳ پرونده شده است.

این مسؤول با بیان اینکه از ۲۰ آبان ماه امسال بازرسی واحدهای صنفی در استان مازندران تشدید شده است، مقایسه بازرسی‌ها طی مهر تا آبان و از ۲۰ آبان تا ۱۵ آذر ماه امسال نشان‌دهنده با تشدید بازرسی‌ها در ۲۶ روز گذشته از ۲۰ آبان تا ۱۵ آذر ماه بوده به‌طوری‌که میانگین روزانه تعداد بازرسی‌ها در استان از ۷۷۷ مورد به یک‌هزار و ۹۷۰ مورد، تعداد پلمب‌ها از ۴.۶ در روز به ۲۹ پلمب در روز و تعداد پرونده‌‌ها نیز از ۷۰ مورد در روز به ۹۴ مورد در روز افزایش یافته است.

قوانلو به همکاری خوب اصناف در بحث رعایت پروتکل‌های بهداشتی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با رعایت مسائل بهداشتی و پرهیز از حضور در تجمع‌ها بتوانیم شاهد روند کاهشی ویروس کرونا در استان مازندران باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.