با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تشکل های مذهبی و دانشجویی ترور دانشمند هسته ای را محکوم کردند

تشکل های سیاسی، دانشجویی و مذهبی استان مازندران با گرامیداشت شهادت دانشمند هسته ای و دفاعی، شهید محسن فخری زاده، ترور ناجوانمردانه این محقق و مجاهد را محکوم کردند.

منتشر شده

در

به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، در بینیه مجمع هادیان سیاسی مازندران در پی شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی، شهید محسن فخری زاده آمده است: همان گونه که در صدر اسلام، با ترور نتوانستند قدرت و اثرگذاری اسلام و تشیع را از تاریخ حذف کنند وهمان طور که نتوانستند در مطلع انقلاب اسلامی ایران با ترورهای کور، نهال نظام جمهوری اسلامی را بخشکانند و هر روز تناورتر و تنومندتر شد و بعدها هم از عجز در برابر پیشرفت علمی ما، به ترور دانشمندان هسته‌ای روی آوردند تا ما را از پا بنشانند اما مشخص شد که چیزی از عزم ملی ما را نمی‌توانند بکاهند.

در این بیانیه تصریح شده است: حالا این ترور ضدبشری را مرتکب شدند و هر چند خسران بزرگی برای نظام اسلامی بود اما مردی دیگر از مردان خدا را به آرزویش که رسیدن به خیل شهدا بود رساند و البته عزم ما را در پیمودن راهی که بیش از ۴۱ سال پیش آغاز کردیم جزم تر کرد.

در ادامه آمده است: درود خدا به این شهید عزیز که از پیشبران دانش و صنعت هسته‌ای و دفاعی ما بود و رحمت و رضوان الهی بر او باد که شاگردان زیادی را تربیت کرد تا راهش بی رهرو نماند.

اما ذکر این نکته هم لازم است که هر چند محاسبات اشتباه و فریب سیاسی یک جریان سیاسی، موجب نشستن پشت میز مذاکره‌ای شد که دشمن با دستکش مخملی بر روی دست‌های چدنی در آن حضور داشت و بعدها هم ثابت شد که تروریست‌های بغداد همان جنتلمن‌های کراواتی پشت میز مذاکره هستند اما ریخته شدن خون شهید فخری زاده سبب رسوایی مجدد دشمنان و اثبات مهمل بودن منطق مذاکرات جدید توسط جریانی است که جز مذاکره ذلیلانه کاری نمی‌داند، آنها واقعاً نمی‌دانند که مذاکره در برابر ترور چیزی جز خسران و ذلت نیست.

در این بیانیه تاکید شده است: حالا هم منطق مشخص است، پیگیری قاطعانه مجازات عاملان جنایت، برداشتن عَلَم شهید توسط جوانان دانشمند و غیور و همچنین نفی هرگونه مذاکره جدید از سوی دولت.

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مختلف مازندران نیز با صدور بیانیه‌ای جداگانه شهادت مجاهد عرصه جهاد علمی، محسن فخری زاده را تسلیت گفته و خواستار برخورد قاطع با عاملان این جنایت شدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.