با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تصویب بودجه 790 میلیارد تومانی شهر آمل/ بازگشت نیروهای حجمی و خدماتی به جایگاه اصلی

عضو شورای اسلامی شهر آمل با اعلام بازگشت نیروهای حجمی و خدماتی اداری‌ به جایگاه اصلی خدماتی، گفت: برای سال آینده شهر آمل بودجه 790 میلیارد تومانی مصوب شده است.

 

منتشر شده

در

خبر از قربانعلی مسافر/ به گزارش پایگاه خبری آمل نیوز، احمد محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به مصوب شدن بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری و سازمان‌های وابسته، اظهار کرد: بودجه سال آینده شهر آمل در سه فصل نسبت به گذشته افزایش داشته است.

وی گفت: بودجه در فصل‌های حاصل از عوارض، واگذاری دارایی‌های سرمایه‌ای و منابع حاصل از دارایی مالی گنجانده شده است هرچند در سال‌های گذشته عزمی برای فصل دو و سه وجود نداشت و حدود ۴۰ درصد بودجه عمرانی و ۶۰ درصد جاری لحاظ می‌شد.

عضو شورای اسلامی شهر آمل با اعلام اینکه در سال گذشته نیز بودجه در فصول دو و سه تاحدودی صفر بوده است، تصریح کرد: میزان کسری پارکینگ ماده ۱۰۰ در آمل حدود ۷ میلیون تومان بوده ولی این میزان در شهر بابل از ۸۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان است.

این مسؤول با بیان اینکه اعضای شورای شهر در ماه طبق قانون می‌توانند ۶۰ ساعت فعالیت داشته باشند ولی شورای شهر آمل فقط ماه گذشته بیش از ۲۴۰ ساعت فعالیت داشته است، گفت: حقوق ماهیانه اعضای شورای شهر حدود ۶ میلیون تومان است.

محمدی با اعلام اینکه طی سال‌های گذشته در زمینه افتتاح پروژه‌ها شهرداری آمل با رکود همراه است، افزود: برای سال آینده شهر آمل بودجه ۷۹۰ میلیارد تومانی مصوب شده است.

 

۲۵ نیروی شهرداری آمل در خارج بدنه شهرداری مأمور به خدمتند

وی با اشاره به اینکه نیروهای زیاد خدمات در قالب حجمی در شهرداری و سازمان‌های وابسته آمل وجود دارند که در بخش اداری کار می‌کنند، خاطرنشان کرد: به هیچ وجه قبول ندارم که نیروهای حجمی خدماتی و شرکتی در بخش اداری پشت میز بنشینند البته باید اصلاح ساختار در نیروی انسانی شهرداری شکل گیرد و در این زمینه تذکرات زیادی به شهردار دادیم.

محمدی با اعلام اینکه باید نیروهای حجمی و خدماتی به جایگاه اصلی‌شان بازگردند، ادامه داد: حدود ۲۵ نیروی شهرداری در خارج بدنه شهرداری در برخی نهادها و دستگاه‌های اجرایی مأمور به خدمت بوده و فعالیت دارند، البته قانون اجازه مأمور به خدمت نیروها را می‌دهد ولی لزومی ندارد این افراد سالیان زیادی به عنوان مأمور به خدمت بمانند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.