با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تصویب کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان/ بررسی جزئیات در دولت بعد

عضو کمیسیون آموزش مجلس با اعلام اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بحث همسان‌سازی دانشگاه‌ها به همراه رتبه‌بندی و همسان‌سازی معلمان را در دستور کار دارد، گفت: کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان تصویب شد تا با تغییر دولت دست به جزئیات این مهم ببریم.

منتشر شده

در

رضا حاجی‌پور پیش از  ظهر امروز در آئین نکوداشت مقام استاد و معلم در دانشگاه فنی و حرفه‌ای علامه حسن‌زاده آملی، اظهار کرد: کشورمان به واسطه همت جوانان و نسل پرتلاش‌مان پله‌های ترقی را با سرعت طی می‌کند و به رشد قابل توجه در عرصه علمی، پزشکی، نانو، اختراعات، ابداعات و فناوری‌ها دست یافته است.

وی با اشاره به بازدید اخیر اعضای کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی از توانمندی‌ها و ابداعات وزارت دفاع، گفت: قدرت بازدارندگی کشورمان بالا است و با احیای دوباره ما را به یکی از قدرت‌های غیرقابل انکار منطقه تبدیل کرده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بحث همسان‌سازی دانشگاه‌ها به همراه رتبه‌بندی و همسان‌سازی معلمان را در دستور کار دارد، افزود: کلیات لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان تصویب شد تا با تغییر دولت دوازدهم و سیزدهم دست به جزئیات این مهم ببریم.

این مسؤول با بیان اینکه باید به داشته‌ها و توانمندی‌های خود توجه و اعتقاد داشته باشیم، ادامه داد: با توجه به حداقل امکانات موجود در کشور، باید به دانش‌آموزان و دانشجویان مستعدمان اعتقاد داشته باشیم تا دست به خودکفایی بزنیم.

حاجی‌پور با اشاره به قدرت موشکی فوق‌العاده و توانمندی نانو و هسته‌ای، یادآور شد: امکانات فراوان در کشور وجود دارد ولی مسؤولان دولت طی ۸ سال گذشته نگذاشتند به راحتی در اختیار مردم قرار گیرد.

وی با اشاره به تعطیلی ۴۰۰ واحد تولیدی سنتی مرغ در مازندران به دلیل عدم در اختیار داشتن نهاده‌ها، گفت: این مسئله از سوی دولت برای ایجاد نارضایتی مردم و افزایش بسیار زیاد قیمت مرغ شکل گرفته است.

حاجی‌پور با اعلام اینکه طی سال‌های اخیر فضا به صورت بسیار نامردانه در کشور مدیریت شده است، بیان کرد: باید در انتخابات پیش رو به دنبال حضور حداکثری و انتخاب فرد اصلح باشیم تا با بی‌تدبیری و عدم مدیریت مبارزه شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.