با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تعطیلی لیگ برتر فوتسال از هفته هشتم به دلیل اردوی تیم ملی

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور گفت: لیگ برتر فوتسال از یکم شهریور پس از پایان هفته هشتم تعطیل می‎شود تا اردوهای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال آغاز شود.

آرش جابری پس از دیدار دو تیم فوتسال قند کاترین آمل و فردوس قم از هفته دوم لیگ برتر اظهار کرد: لیگ برتر امسال با ۱۴ تیم در حال برگزاری است و هفته دوم خود را روز گذشته پشت سر گذاشت.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان ۱۴ باشگاه حاضر در مسابقات لیگ برتر با سازمان لیگ همکاری و تعامل ارزشمند و سازنده‌ای دارند، افزود: هیأت‌های فوتبال استان‌ها و مدیران عامل باشگاه‌ها دست به دست هم دادند تا لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در موعد مقرر آغاز شود و پیش‌بینی می‌کنیم از منظم‌ترین و منسجم‌ترین لیگ‌های برتر فوتسال در ادوار گذشته تاکنون را تجربه کنیم.

سرپرست سازمان لیگ فوتسال کشور با اشاره به آغاز اردوی تیم ملی فوتسال و تعطیلی لیگ برتر تصریح کرد: لیگ برتر فوتسال را تا یکم شهریور امسال همزمان با هفته هشتم ادامه می‎دهیم و پس از آن اردوهای آماده‌سازی تیم ملی فوتسال براساس برنامه‌ریزی از دوم شهریور آغاز می‌شود.

وی با اعلام اینکه سعی داریم لیگ برتر با برنامه منظم، پویا و پرتحرک رقم بخورد، ادامه داد: امیدواریم هفته‌های لیگ برتر منظم برگزار شده تا نیمه دوم اسفند ماه ۱۴۰۱ شاهد پایان لیگ و رونمایی از قهرمان مسابقات باشیم.

جابری با تأکید بر اینکه تیم‌های خوبی امسال به جمع مدعیان گذشته لیگ برتر اضافه شدند که دارای سابقه در فوتسال کشورمان هستند، یادآور شد: مازندران همواره مهد فوتسال بوده، تیم‌های قدرتمندی از این استان در هر دوره لیگ برتر حضور داشتند و آمل هم طی سال‌های گذشته در رده‌های مختلف فوتسال کشور تمیداری کرده است و خوشحالم این شهرستان با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در لیگ برتر تیمداری می‌کند همچنین امید دارم این روند با برنامه، هدفمند و مدیریت خوب در سال‌های آینده تکرار شود و استمرار باشد.

وی گفت: علاوه بر قند کاترین آمل، تیم‌های صنایع پشتیبان هرمزگان و گهرزمین سیرجان هم از استان‌هایی برخاسته‌اند که سابقه درخشان در فوتسال کشور دارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.