با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تعطیلی مراکز پرخطر 7 شهر قرمز مازندران/ بازار آمل شنبه و یک‌شنبه تعطیل اعلام شد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی 7 شهر استان مقرر شد تمامی تالارها، رستوران‌ها و قهوه‌خانه و واحدهای پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

منتشر شده

در

حسینقلی قوانلو امروز درباره آخرین تصمیمات در ارتباط با وضعیت بازار باتوجه به اوج‌گیری کرونا در مازندران اظهار کرد: باتوجه به وضعیت قرمز کرونایی هفت شهر استان مقرر شد تمامی تالارها، رستوران‌ها و قهوه‌خانه و واحدهای پرخطر تا اطلاع ثانوی تعطیل شوند.

وی افزود: باتوجه به شرایط وخیم آمل و با پیشنهاداصناف مقرر شد روزهای شنبه و یک‌شنبه بازار آمل تعطیل باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر ضرورت همکاری اصناف، بیان کرد: رعایت پروتکل‌ها اجباری است و در شهرهای با وضعیت قرمز نظارت‌ها ویژه‌‌تر و برخوردها ویژه‌تر و سخت‌گیرانه‌تر خواهد بود.

این مسؤول با اشاره به اینکه استفاده از ماسک اجباری است، اضافه کرد: به تمام واحدهای صنفی اعلام کردیم از ارائه خدمات به افراد بدون ماسک پرهیز کنند و اگر مشتری بدون ماسک وارد واحد صنفی برخورد با واحد صنفی خواهد بود.

قوانلو با اعلام اینکه شرایط استان در زمینه بیماری کرونا وخیم است، اظهار کرد: کل استان به‌نوعی درگیر است برخی شهرها قرمز و برخی شهرها در وضعیت نارنجی قرار دارند و تاکید ما مردم این بوده که رعایت کنند تا دوباره به شرایط بک ماه قبل برگردیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.