با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تعهد سپاه برای ساخت ۴۹۶ مسکن نیازمندان امسال در مازندران

فرمانده سپاه کربلا گفت: سال جاری سپاه با تلاش خیران محرومیت زدایی و همکاری دستگاه هایی نظیر کمیته امداد برای ساخت ۴۹۶ مسکن مددجویی متعهد شده است.

منتشر شده

در

سردار سیاوش مسلمی در حاشیه افتتاح مسکن مددجویان در آمل اظهار داشت بسیج سازندگی سپاه شهرستان‌های مازندران امسال با تلاش خیران محرومیت‌زدایی و همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخت ۴۹۶ خانه برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ونیز دیگر مددجویان بدون حامی را تعهد کرده که بخش زیادی از این خانه ساخته و تحویل داده شد.

سردار مسلمی افزود: تا دهه مبارکه فجر در بهمن ماه امسال نیز ۶۰ خانه که مراحل ساخت آن درحال انجام است، به متقاضیان واجد شرایط تحویل داده خواهد شد تا سپاه در اجرای این طرح مشترک با کمیته امداد امام خمینی (ره) به تعهدات سال ۹۹ خود عمل کرده باشد.

ساخت هزار مسکن محرومان تا هفته بسیج ۱۴۰۰

فرمانده سپاه کربلا مازندران گفت، با تحویل خانه‌هایی که برای سال ۹۹ تعهد بسیج سازندگی سپاه بوده، ساخت حدود هزار خانه جدید برای نیازمندان زیرپوشش کمیته امداد، بهزیستی و دیگر نیازمندان نیز در تفاهم جدید با کمیته امداد امام خمینی منعقد شد که ساخت این خانه‌ها به صورت نمادین از شهرستان آمل شروع شد.

سردار مسلمی ادامه داد، تمام تلاش بسیج سازندگی سپاه با توان نیروهای بسیجی ساخت هرچه سریع‌تر این خانه وتحویل آنها حداقل تا هفته بسیج در آذرماه سال ۱۴۰۰ خواهد بود.

وی یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز به فراخور وظایف خود در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله کمیته امداد، بهزیستی فعالیت‌های متعددی را اجرا کرده یا در دست اجرا دارد که مهمترین ساخت خانه برای نیازمندان، اشتغال زایی جوانان و افراد جویای مناطق محروم و روستاها است.

 همزمان با گرامیداشت هفته بسیج، مجتمع ۴ واحدی خانه برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی و نیازمندان شهرستان آمل با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران افتتاح شد. خانه‌های ۶۰ متری این مجتمع ۴ واحدی با حدود ۷۰۰ میلیون تومان هزینه به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی و نیازمندان شهرستان آمل تحویل داده شد.

همچنین با حضور فرمانده سپاه کربلا مازندران ساخت ۱۰۰ خانه برای مددجویان زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی، بهزیستی ونیازمندان بدون حامی در شهرستان آمل با مشارکت بسیج سازندگی سپاه، کمیته امداد امام خمینی (ره) وخیران حوزه مسکن ساز این شهرستان شروع شد.

خانه‌های جدید در مساحت‌های ۶۰ تا حدود ۹۰ متری برای محرومان و مستضعفان به ویژه در مناطق کم برخوردار شهری و روستایی در بخش‌های مرکزی، لاریجان، دابودشت، دشت سر وامام زاده عبدالله (ع) ساخته خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.