با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تغییرات زیادی برای نیم فصل دوم نداریم

سرمربی تیم فوتبال خونه به خونه مازندران گفت : شرایط تیم در حال حاضر خوب و ایده ال است و با حفظ همین وضعیت برای نیم فصل دوم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور تغییراتی زیادی در این تیم ایجاد نخواهیم کرد.

منتشر شده

در

جواد نکونام  افزود : ترکیب امسال تیم خونه به خونه از بازیکنان جوان و با تجربه تشکیل شده و از همه آنها راضی هستم و به همین دلیل با مدیریت باشگاه صحبت کردم که در نیم فصل فقط 2 تغییر خواهیم داشت و زیاد دوست ندارم که ترکیب تیم دچار تغییرات شود.
وی با اعلام این که برای نیم فصل دوم با حفظ وضعیت فعلی روند رو به رشد تیم را ادامه خواهد داد و در عین حال نیم نگاهی هم به بالای جدول خواهد داشت ، گفت : تیم خونه به خونه با بازیکنانی که در اختیار دارد، در نیم فصل دوم می تواند نتایج قابل انتظاری که هواداران را شاد کند ، کسب کند و اکنون خوشبختانه شرایط خوب پیش می رود.
تیم خونه به خونه در پایان نیم فصل نخست مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با انجام 17 بازی و کسب 29 امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی این مسابقات قرار گرفت.
تیم های خونه به خونه و نساجی ، نمایندگان این فصل مازندران در مسابقات لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور هستند.
هفته هیجدهم و نیم فصل دوم این مسابقات با حضور 18 تیم ادامه می یابد و این تیم ها برای کسب 2 سهمیه لیگ برتر فوتبال باشگاههای کشور تلاش خواهند کرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.