با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تغییر نیات واقفین نواندیش کمک به دین و فرهنگ کشور است

آمل نیوز:واقفین نواندیش و دگراندیش با ایجاد مشاغل در سالی که شعار آن اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال است به نبرد اقتصادی با غرب با کسب همان ثواب معهود بپردازند.

منتشر شده

در

در مراسمی که غروب دوشنبه به منظور تجلیل از واقفین خیراندیش و یاوران و خادمان بقاع متبرکه در دانشکده ی علوم قرآنی آمل برگزار گردید،پس از تلاوت آیات قرآن،ریاست اداره ی اوقاف خواستار اطلاع رسانی در مورد فعالیت های سازمان و فرهنگ سازی در زمینه ی وقف شد.

بهرامی بیان کرد به دلیل عدم اطلاع رسانی بخشی از مردم برداشت صحیحی از فعالیت های اداره و نهادهای وابسته ندارند،هرچند یکی از بزرگترین نهادهای فرهنگی در کشور سازمان اوقاف است.

ایشان افزودند اکثر افرادی که در حوزه ی وقف فعال هستند بدون مواجب و تنها برای رضای خداوند به جهاد می پردازند که این خود به نوعی وقف جان و وقت است. و این افراد در کنار آن ها که از مال خویش در راه رضای خدا گذشتند مأجور هستند.

در ادامه اجرای تواشی توسط گروه تبیان با تزریق هوای معنوی به مراسم به عنوان نمونه ای از فعالیت های فرهنگی فضا را برای سخنرانی امام جمعه ی دابودشت مهیا ساخت.ایشان با بیان این که امروزه نیازهای جامعه گسترش پیدا کرده از واقفین خواستند با انجام وقف در امور مربوط به تولید و اشتغال به یاری نسل جوان بپردازند و کشور را در مبارزه ی اقتصادی با غرب یاری کنند که بی شک این مجاهدت مورد تأیید ائمه خواهد بود و ثواب مذکور را خواهد داشت.

تقی زاده تصریح کرد:فقر عامل اصلی فحشا و از هم پاشیدن زندگی بسیاری از خانواده هاست و واقفین نواندیش می توانند با تمرکز بر اشتغال بسیاری از افراد و خانواده ها را نجات دهند.این امر کمک به دین و فرهنگ اسلامی است و در راه اعتلا و گسترش آن همه ی مسؤولین و رسانه ها باید کوشا باشند.

در پایان مراسم با اهدای هدایایی به خادمان و یاوران برگزیده ی وقف از زحمات ایشان تقدیر به عمل آمد.

خبرنگار:علی خاکزاد

 

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.