با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تفاهم اداره کل منابع طبیعی با شهرداری آمل موجب توسعه گردشگری می شود

شهردار آمل گفت: تفاهم اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران با شهرداری آمل موجب توسعه گردشگری در پارک های جنگلی می شود.

منتشر شده

در

سید حمیدهاشمی در دیدار سید محسن موسوی تاکامی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان مازندران و هیأت همراه که روز سه شنبه در شهرداری آمل صورت گرفت، افزود: توسعه گردشگری در پارک های جنگلی افزایش اشتغال را به همراه دارد و همکاری اداره کل منابع طبیعی در این مسیر قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای اسلامی شهر آمل تأکید بسیاری دراستفاده از ظرفیت های طبیعی در آمل دارند خاطر نشان کرد: شهرداری آمل قدرت بسیاری هم در توسعه و هم در مدیریت پروژه های گردشگری دارد که سالانه گردشگران زیادی را از تهران و سایر استان های کشور در پارک های جنگلی پذیرا است.

سید محسن موسوی مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران نیز در این دیدار به تلفیق دیدگاه سرمایه گذار با مشاور طرح های گردشگری تأکید کرد و گفت: در حال حاضر با سرمایه گذارانی مواجه هستیم که ضرورت حفظ منابع طبیعی را برای آیندگان درک کرده اند و ایده هایی دارند که با صیانت از حفظ نعمت های خدادادی درآمدزایی و اشتغال آفرینی خوبی را برای منطقه رقم بزنند.   

وی از برنامه های آینده شهرداری آمل در توسعه گردشگری پارک های جنگلی استقبال کرد و افزود: امید است با توجه به سابقه و اندیشه شهردار فعلی رضایت عموم شهروندان از عملکرد شهرداری آمل حاصل گردد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.