با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

تقویت بیشتر یکپارچگی و پیوندهای فرهنگی و تاریخی کشورهای اسلامی لازم است

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مازندران شاعر برجسته یمنی در همایش تمدنی از طبرستان تا یمن درشهرستان آمل، گفت: کشورهای اسلامی در برابر استکبار جهانی باید یکپارچه و پرچم متحد داشته باشند.

عبدالرحمان الضیف در همایش تمدنی «از طبرستان تا یمن، همقدم تا مسجدالاقصی» با هدف بررسی پیوندهای فرهنگی و تاریخی دو کشور ایران و یمن، اظهار کرد: یکپارچگی کشورهای اسلامی برابر استکبار جهانی و ظلم زمانه زیر پرچم واحد ضروری و لازم است.

وی افزود: شهرهای بزرگ جهان اسلام همانند تهران، بیروت، صنعا، بغداد و دیگر شهرها مقابل ظالمان و استکباران جهانی متحد هستند البته عاملی که ما مسلمانان را با هم جمع می کند، حب الدین، اساس مذهبی و رهبران دین و طوفان الاقصی است که باعث اتحاد بیشتر کشورهای جبهه مقاومت شده است.

شاعر برجسته از کشور یمن تصریح کرد: آنچه که ما مسلمانان ار با هم متحد می کند اهل بیت، امامان، امام علی(ع) و امام حسین(ع) است هرچند ما نسلی از مجاهدان هستیم که مقابل استکبار با خون بزرگان و مجاهدانی همانند عماد مغنیه‌ها و خون دیگر شهدا مقاومت کردیم.

وی با بیان اینکه برای عدم نفوذ آمریکا، استکبار و جلوگیری از عملیاته ای خرابکارانه و تروریستی شیاطین جهانی ملت‌های مسلمان بیشتر متحد شوند تا برابر کفر جهانی بپاخیزند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.