با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تلاش شبانه‌روزی برای گره‌گشایی از مشکلات مردم

رضا حاجی پور گفت: برای حل مشکلات مردم در مجلس تلاش شبانه روزی دارم.

منتشر شده

در

نماینده مردم آمل در مجلس نیز در افتتاح پروژه محور هراز، بازدید و افتتاح زیرگذر منطقه چلاو، اظهار کرد: کشورمان در موقعیت اقتصادی ویژه قرار دارد و انتظار مردم مبنی بر اینکه دولتمردان، مسؤولان کشوری و استانی به سرعت خواسته‌های‌شان را برآورده کنند این انتظار کار سختی است.

رضا حاجی‌پور افزود: هم‌اکنون کشورمان زیر فشارهای سخت اقتصادی و تحریم شکننده استکبارگران قرار دارد و مسؤولان باید تلاش شبانه‌روزی برای مردم داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه همیشه با سرعت پای کار هستیم و بر اساس شعارمان بی‌واسطه و بدون پیگیری خودمان پیگیر امور خواهیم بود، تصریح کرد: منطقه چلاو از جمعیت زیادی برخوردار است و ایجاد پل زیرگذر در آن می‌تواند بار ترافیکی زیادی را کم کند.

نماینده مردم آمل در مجلس با اعلام اینکه امیدواریم هر چه زودتر مشکلات مردم در پل چلاو حل شود، خاطرنشان کرد: در این رابطه با وزیر راه و شهرسازی جلسه‌ای داشتیم و با دستور وزیر به مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اقدامات لازم با سرعت عملیاتی شده و به صورت جهادی طی سه روز زیرگذر ایجاد شد.

این مسؤول با بیان اینکه با توجه به وضعیت ترافیکی چلاو انتظار داریم مردم حوصله بیشتری به خرج دهند زیرا باید یک مرحله دیگر بر روی آسفالت کار شود و بهره لازم را مردم در آینده نزدیک ببینند، متذکر شد: ما همیشه در کنار دولت و مردم هستیم تا بتوانیم مشکلات عمومی در زمان کوتاهی رفع شود./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.