با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تلاش می‌کنیم معوقات پرداخت شود

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه بودجه نوسازی و تجهیز مدارس سه برابر شده است گفت: در زمینه بازسازی و نوسازی مدارس امسال کار جهادی انجام می‌شود.

منتشر شده

در

حجت الاسلام علی عسگری ظهر شنبه در مراسم تقدیر از معلمان در دانشگاه آزاد نور با اشاره به بودجه افزایش ۴۰۰ هزار تومانی حقوق پایه معلمان اظهار داشت: در زمینه بودجه نوسازی نیز میزان بودجه سه برابر افزایش یافته است و برخی از پروژه‌ها در شهرستان نور عملیاتی می‌شود.

وی با بیان اینکه در زمینه نوسازی و بازسازی مدارس امسال کار جهادی خواهیم داشت گفت: در حوزه رتبه بندی معلمان و سند تحول بنیادین نیز دو هزار میلیارد تومان بودجه درنظر گرفته شده است و قرار شد همه ساختمان‌های آموزش و پرورش که در اختیار دستگاه‌های دیگر قرار دارد به این سازمان برگردد.

حجت الاسلام عسگری با اظهار اینکه آموزش و پرورش مغفول مانده است گفت: آموزش و پرورش باید درآمد پایدار داشته باشد و باید به درآمدهای پایدار متکی باشند زیرا اقتصاد دولتی و دولت گرایی به بن بست منتهی می‌شود.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: بیش از ۱۱ هکتار زمین و مدرسه بر خیابانی مانند مدرسه ولیعصر تهران داریم و می‌توانیم با مشارکت با شهرداری‌ها و شورای شهری و انجام ساخت و ساز، اقتصاد آموزش و پرورش را رونق بخشیم.

وی گفت: قرار است درخواستی به دفتر مقام معظم رهبری داده شود تا در صورت  اجازه معظم له، معوقات از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شود.

حجت الاسلام عسگری با بیان اینکه وضع کنونی آموزش و پرورش جای انتقاد دارد گفت: امیدواریم با راهکار قانونی و همکاری قوای سه گانه مشکلات فراروی حل شود.

در این مراسم از معلمان برگزیده شهرستان نور تقدیر شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.