با ما همراه باشید

ورزشی

تمام تلاش‌مان حضور در جمع تیم‌های پلی‌آف لیگ برتر است/ لبنیات هراز استثنایی ظهار شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر/ سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان گفت: راهیاب ملل تیم آینده‌دار و خوبی است و تمام تلاش خود را می‌کنیم نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری گرفته و در جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف باشیم.

آرش صادقیانی در حاشیه سفر به مازندران و برگزاری هفته ششم لیگ برتر والیبال که با شکست مقابل لبنیات هراز همراه بود، اظهار کرد: هر دو تیم بازی راضی‌کننده‌ای داشتند و نمایش زیبایی از خود به جای گذاشتند.

وی افزود: دو تیم برای پیروزی جنگیدند و شاگردانم کار خوبی انجام دادند و به نظرم ما برنده بازی بودیم زیرا عالی بازی کردیم هرچند تیم والیبال هراز بازی استثنایی از خود نشان داد.

سرمربی تیم والیبال راهیاب ملل مریوان با اعلام اینکه تیم والیبال هراز در سرویس بی‌نقص ظاهر شد و مستحق پیروزی بود، تصریح کرد: با توجه به پیروزی در ست نخست، می‌توانستیم در ست سوم نیز به پیروزی دست یدا کنیم و کار را به سود خود خاتمه دهیم ولی بازیکنان هراز در سرویس خیلی خوب بودند و این تیم از بازیکنان با تجربه و نام‌آشنا بهره می‌برد که کار را برای هر تیمی سخت و دشوار می‌کند.

وی با تبریک پیروزی هفته ششم لیگ برتر والیبال به بهروز عطایی و بازیکنان لبنیات هراز، بیان کرد: بازی بدون تماشاگر سخت است و برای تیم‌های میزبانی که از تماشاگران پرشور بهره می‌برند کار سخت و حساس خواهد بود.

صادقیانی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و همه‌گیری ویروس کرونا تیم‌ها از حضور تماشاگران محروم شدند و امیدوارم شرایط به‌گونه‌ای رقم بخورد که بازی‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران دنبال شود.

وی گفت: مریوان تیم آینده‌دار و خوبی است و تمام تلاش خود را می‌کنیم نسبت به سال گذشته نتیجه بهتری بگیریم و در جمع هشت تیم مرحله پلی‌آف باشیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.