با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

توسل آملی ها به پرچم بارگاه مطهر امام حسین (ع)

پرچم بارگاه مطهر امام حسین (ع) و ابوالفضل العباس (ع) با استقبال باشکوه نمازگزاران آملی به این شهر رسید.

منتشر شده

در

پرچم بارگاه ابا عبدالله الحسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) ظهر جمعه در میان استقبال باشکوه نمازگزاران آملی و درحلقه عاشقان امام حسین(ع) وقمربنی هاشم (ع) قرار گرفت.

اهتزاز پرچم بارگاه امام حسین(ع) به طور حتم انعکاس بلندترین فریاد تاریخ  است که در بستر تاریخ همچنان جاری است. پرچم امام حسین(ع) که در نسیم کربلا رها بود، با ورودش عطر عشق و دلدادگی را در شهر طنین انداز کرد، اما بوی خوشش باز هم رایحه غم داشت.

حمل پرچم بارگاه ملکوتی امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) توسط سفیران رضویون عاشورایی دفترنمایندگی آستان قدس رضوی درشهرستان آمل انجام شد.

مسئول حمل این پرچم ها گفت، حمل پرچم بارگاه امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) بعد از دهه نخست محرم از آستان بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی در تهران آغاز و پس ازآن به مسجد مقدس جمکران وحرم مطهر حضرت معصومه(س) منتقل شد.

مهدی برناس افزود: پس ازآن این پرچم متبرک به شهرهای کرج، زنجان، تبریز، ارسباران، اهر، مشکین شهر، اردبیل، پارس آباد ودشت مغان منتقل و روزجمعه به شهرستان آمل حمل شد.

وی ادامه داد، امروز ودر حین برپایی نماز جمعه، پرچم امام حسین(ع) با حضور پرشور عاشقان حسینی، نمازگزاران و هیات های عزداری شهرستان آمل همراه با مدیحه سرایی و سینه زنی به سمت منتقل وخوشبختانه با استقبال معنوی نمازگزاران وامام جمعه آمل مواجه شد.

مسئول حمل پرچم امام حسین(ع) و حضرت ابوالفضل العباس(ع) با بیان اینکه این دو پرچم به مدت یک هفته دیگر در شهرهای مازندران نیز حمل ومنتقل خواهد شد، هدف ازاین اقدام را فراهم شدن زیارت نیابتی برای عاشقان و ارادتمندانی که شرایط برای حضور آنها به کربلا ونیز شرکت درمراسم اربعین فراهم نمی شود، بیان کرد.

برناس یادآورشد، که این پرچم ها روز 12 مهرماه از آمل به کشور عراق منتقل و درمسیرنجف تا کربلا بین زائران پیاده اربعین به مدت سه روز نیز حرکت داده خواهد شد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.