با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

توقیف اسب‌های حامل چوب‌آلات جنگلی قاچاق در شهرستان نور

فرمانده انتظامی شهرستان نور گفت: ماموران یگان امداد شهرستان موفق به کشف چهار تن چوب آلات جنگلی قاچاق و توقیف ۹ راس اسب متعلق به قاچاق‌چیان شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی، اسب‌ها به محل مناسب از پیش تعیین شده هدایت شدند.

منتشر شده

در

 علی دادش‌تبار فرمانده انتظامی شهرستان نور از توقیف اسب‌های حامل چوب‌آلات جنگلی قاچاق خبر داد و اظهار کرد: با توجه به حضور ماموران و کنترل شدید راه‌های تردد خودرویی در مناطق قاچاق چوب به وسیله خودرو، قاچاق‌چیان عرصه را بر خود تنگ دیدند و با استفاده از اسب اقدام به حمل چوب و محصولات جنگلی در منطقه جنگلی ایزدشهر می‌کردند.

وی گفت: ماموران یگان امداد شهرستان موفق به کشف چهار تن چوب آلات جنگلی قاچاق و توقیف ۹ راس اسب متعلق به قاچاق‌چیان شدند و پس از هماهنگی‌های قضایی، اسب‌ها به محل مناسب از پیش تعیین شده هدایت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نو همچنین از کشف ۱۵ تن چوب‌آلات جنگلی قاچاق و توقیف هفت دستگاه خودروی نیسان توسط یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان نور با همکاری ویژه، یگان حفاظت از جنگل‌ها خبر داد.

 

 

داداش تباراز عزم راسخ پلیس در برخورد با پدیده قاچاق به ویژه چوب‌آلات جنگلی خبر داد و به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه قاچاق کالا و سایر مسائل امنیتی مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.