با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

تیم دوچرخه سواری مازندران روانه مرقد مطهر حضرت امام شد

تیم دوچرخه سواری مازندران به منظورتجدید میثاق دوباره با بنیانگذارکبیرانقلاب اسلامی ومقام معظم رهبری عازم مرقد امام راحل شدند.

منتشر شده

در

عبدالمطلب کریمی دبیر هیئت دوچرخه سواری استان مازندران اظهار داشت: این تیم با ۱۰ دوچرخه سوار، بیستمین سال متوالی هست که با عبور از شهرهای مازندران برای شرکت درآیین سالگرد امام خمینی (ره) عازم مرقد مطهر می‌شوند.

کریمی افزود: اعضای این تیم را " ادریس خاوری نژاد، مصطفی عباس پور، رضا عابدیان، مهدی محمدی، یعقوب عفاری، الیاس شعبان پور، سهراب شعبان پور، سجاد حسینی، شهرام جعفر زاده و ابراهیم نژاد اصغری تشکیل می‌دهند که با با بدرقه رسمی سرهنگ غفار پور مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا مازندران و دیگر مسئولان استانی عازم تهران شدند.

وی ادامه داد، این گروه دوچرخه سواری، حرکت خود را با شعار" فرزندان امام، پیام‌آوران حماسه حضور" با همکاری سپاه کربلا و اداره کل ورزش وجوانان و هیئت دوچرخه سواری مازندران آغاز کردند.

دبیر هیئت دوچرخه سواری مازندران با اشاره به اینکه اعضای این تیم در طول سال و به مناسبت‌های مختلف سفرهای زیارتی و فرهنگی با هدف‌های خاصی را انجام می‌دهند، گفت، به مناسبت هفته دفاع مقدس، تیم سایکل توریست مازندران مسیر ساری تا مشهد مقدس را رکاب می‌زنند.

کریمی یادآورشد، این تیم درسال های گذشته نیز مسیر ساری تا کربلای معلی را با دوچرخه رکاب زدند و حد نصاب جدیدی از خود دراین رشته ورزشی برجای گذاشتند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.