با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ثبت‌نام ۱۸ هزار و ۴۵۷ داوطلب برای انتخابات شوراهای شهر و روستا در مازندران

رئیس هیأت عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌ی اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در حوزه شهری و ۱۶ هزار و ۲۵۷ نفر در حوزه روستایی برای انتخابات نام‌نویسی کردند.

منتشر شده

در

مهدی سعادتی رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌ی اسلامی شهر و روستاهای مازندران بعدازظهر امروز در جلسه با مدیرکل صدا و سیمای مازندران با اشاره به اینکه دشمنان با تمام قدرت به دنبال سیاه‌نمایی کشور در آستانه انتخابات هستند، اظهار کرد: حضور و بصیرت مردم پای صندوق‌های رای، خواب دشمنان را آشفته می‌سازد.

وی با بیان اینکه در کنار انتخابات شورا‌ها و رئیس جمهوری، انتخابات مجلس خبرگان در مازندران برگزار خواهد شد، افزود: انتخابات امسال از حساسیت بالایی برخوردار است و بصیرت‌افزایی در انتخابات پیش مهم‌ترین پاسخ به توطئه‌های دشمنان است.

 

رئیس هیات عالی نظارت بر ششمین دوره انتخابات شورا‌ی اسلامی شهر و روستای مازندران گفت: ظرفیت ثبت‌نام داوطلبان در شهر‌ها به حدنصاب رسیده و در ۲۲ روستای استان به دلیل مختلف به حد نصاب نرسیده است.

سعادتی افزود: ۲ هزار و ۲۰۰ نفر در حوزه شهری و ۱۶ هزار و ۲۵۷ نفر در حوزه روستایی برای انتخابات نام‌نویسی کردند.

هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مرکز مازندران هم با بیان اینکه نشست‌ها برای تدوین برنامه‌های مدون انتخاباتی در رسانه استانی از تیرماه سال ۹۹ آغاز شده است، گفت: رسانه ملی و استانی با ساخت برنامه‌های مختلف انتخاباتی و با به‌کارگیری کارشناسان سیاسی در برنامه‌های مختلف انتخاباتی در خط مقدم جنگ رسانه‌ای در حال نقش آفرینی هستند.

وی افزود: تقویت جریان انقلاب اسلامی مهمترین برنامه رسانه ملی است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.