با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

ثبت 4239 طرح کشاورزی اشتغالزا در روستاهای مازندران

مهندس اسلامی  با اعلام این که تاکنون 4239 تقاضا در سامانه کارآ در حوزه کشاورزی به ثبت رسیده است که از این تعداد بالغ بر 4031 تقاضا مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: در صنعت نیز تاکنون 1200 تقاضا در این سامانه به ثبت رسیده که از این تعداد، 1121 تقاضا مورد بررسی قرار گرفته است. ‎

منتشر شده

در

 محمد اسلامی، استاندار مازندران در نشست با کارآفرینان روستایی استان که با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، با اشاره به این که هدف محوری دولت و شخص رییس جمهور حل مشکل اشتغال است، تصریح نمود: هدف از بسته اشتغال روستایی این است که با راه حل های ساده، زندگی در روستاها را رونق ببخشیم و ضمن تقویت معیشت و اقتصاد روستا، جمعیت روستایی را تثبیت کنیم.

استاندار با تاکید بر این که هدف گذاری های اشتغال روستایی باید محقق شود، افزود: از محل تبصره 18 قانون بودجه سال 97 می توانیم بالغ بر 2000 میلیارد تومان برای ایجاد و حمایت از مشاغل مختلف جذب نماییم و کسانی که کار دانشی و دانش بنیان را دنبال می کنند می توانند از بسته های در نظر گرفته شده استفاده کنند.

اسلامی به اقدامات صورت گرفته در استان برای روان سازی سرمایه گذاری و تسهیل تولید و رونق اشتغال اشاره کرد و یاد آور شد: در گذشته بالغ بر 570 روز برای صدور مجوز و در حوزه گردشگری، یک تا دو سال زمان لازم بود، اما اینک با اصلاح فرآیندها و حذف بوروکراسی های غیر ضرور این زمان را به 58 روز تقلیل دادیم و از دستگاه ها خواستیم اطلاعات خود را در دیتا سنتر استان بارگذاری نمایند.

وی خاطر نشان ساخت: تلاش داریم به بوروکراسی و استعلام های غیر ضرور و نفوذ و لابی گری در حوزه اداری خاتمه دهیم و سیاست گذاری های لازم و مورد نیاز برای توسعه کار، اشتغال و تولید در مازندران را با جدیت دنبال نماییم.

استاندار با اعلام این که تاکنون 4239 تقاضا در سامانه کارآ در حوزه کشاورزی به ثبت رسیده است که از این تعداد بالغ بر 4031 تقاضا مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: در صنعت نیز تاکنون 1200 تقاضا در این سامانه به ثبت رسیده که از این تعداد، 1121 تقاضا مورد بررسی قرار گرفته است.

مقام عالی دولت در مازندران با اعلام این که 73 بوم گردی در مازندران راه اندازی شده است، گفت: ده ها طرح تفریحی، توریستی و دریایی را در چند شهر مازندران را آغاز کرده ایم. گفتنی است،

در آغاز این جلسه برخی از کارآفرینان حوزه های مختلف به بیان نقطه نظرات و طرح مشکلات خود پرداختند.          

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.