با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

جان‌باختن 3 تن در تصادف زانتیا در آمل

تصادف مرگبار زانتیا در محور امام‌زاده‌عبدالله آمل موجب مرگ سه جوان شده است و سخنگوی اورژانس مازندران در این زمینه گفت: هر سه نفر حادثه دیده قبل از رسیدن تیم اورژانس فاقد علائم حیاتی بودند.

منتشر شده

در

برخورد زانتیا به پل دو راهی امام‌زاده عبدالله آمل باعث مرگ سه نفر شده است.

ذکریا اشکپور سخنگوی اورژانس مازندران در تشریح این حادثه اظهار کرد: اطلاعات این سانحه تصادف ساعت 23 و 27 دقیقه در اختیار اورژانس مازندران قرار گرفته است.

وی با اعلام اینکه تیم پایگاه اورژانس آمل به محل حادثه اعزام شده‌اند، گفت: هر سه نفر حادثه دیده قبل از رسیدن تیم اورژانس فاقد علائم حیاتی بودند.

در آخرین آمار منتشر شده از سوی پزشکی قانونی در ارتباط با فوتی‌های ناشی از تصادف آمده است، 229 نفر در چهار ماهه امسال به دلیل تصادفات رانندگی در مازندران جان باختند که نسبت به مدت مشابه سال قبل از رشد 12 درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس اطلاعات پزشکی قانونی که توسط علی عباسی مدیرکل پزشکی قانونی مازندران در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است،۱۷۷ نفر از فوتی‌ها مرد و بقیه خانم بودند، حجم فوتی‌های ناشی از تصادفات شهری با ۶۲ مورد با افزایش ۲۹ درصدی و برون شهری و راه روستایی با ۱۶۷ مورد با افزایش ۷ درصدی فوتی نسبت به سال گذشته مواجه بوده است.

عباسی اضافه کرد: بیشترین آمار تلفات حوادث رانندگی مربوط به شهرستان‌های بابل،ساری، میاندرود و آمل است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.