با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

جذب 700 هزار جوان برای خدمت در جمعیت هلال احمر

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس فراکسیون هلال احمر مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ۷۰۰ هزار جوان ایرانی در مدت دو سال گذشته تاکنون جذب جمعیت هلال احمر شدند، گفت: مردم کشورمان همیشه در صحنه هستند و در هر عرصه به فکر خدمت به مردم خواهند بود.

علی اصغر باقرزاده بعدازظهر امروز در آئین افتتاح طرح ملی منطقه ای ساماندهی سواحل، برگزاری مانوار امداد و نجات ساحلی و بهره‌برداری از پایگاه امداد و نجات ساحلی در این شهرستان، اظهار کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران همیشه و در همه جا آماده خدمات ارزشمند عام‌المنفعه است و به وظیفه خدمت‌گذاری و خدمت‌رسانی به مردم افتخار  می‌کند.

وی افزود: کارنامه هلال احمر در عرصه‌های داخلی و بین‌المللی بسیار درخشان است و خدمت‌رسانی عمومی این جمعیت باعث آبرومندی نظام جمهوری اسلامی شده و اهداف دشمنان کوردل و بدخواه انقلاب را نقش برآب کرده است.

باقرزاده با اشاره به اینکه ۷۰۰ هزار جوان ایرانی در مدت دو سال گذشته تاکنون جذب جمعیت هلال احمر شدند، تصریح کرد: مردم کشورمان همیشه در صحنه بوده و لازم است با مدیریت قوی و جهادی رئیس جمعیت هلال احمر دوستداران نظام جمهوری اسلامی در این جمعیت مطلوب بکارگیری شوند.

وی با اعلام اینکه هلال احمر در کشورمان بسیار قوی بوده و در سطح بین الملل خدمات ارائه کرده است، ادامه داد: جمعیت هلال احمر در تمام بحران ها پای کار است همچنین ناجیان غریق افتخاری هم باید در یک برنامه مدون سازماندهی شده به عضویت هلال احمر درآیند.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی با اعلام لزوم توجه جدی به بیمه ناجیان غریق در سواحل، گفت: امسال کاهش ۵۰ درصدی غریق در سواحل مازندران با حضور عوامل هلال احمر در دستور کار قرار دارد و باید این نقش آفرینی برای نجات جان مردم حتی به بیش از ۵۰ درصد برسد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.