با ما همراه باشید

سیاست

جزئیات جدید از حادثه ترور آمل/ پیکر شهدای ترور آمل شنبه تشییع می‌شود

منتشر شده

در

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران به تشریح جزئیات حادثه تروریستی در آمل پرداخت و گفت: پیکر شهدای ترور آمل شنبه تشییع می‌شود

روح الله سلگی در گفت‌وگو با خبرنگاران با تسلیت حادثه آمل  درباره جزئیات بیشتر حادثه آمل اظهار کرد: این اتفاق در ساعت هشت شب در خیابان امام خمینی (ره) رخ داد و فرد مسلح دو جوان را به شهادت رساندند.

وی با بیان اینکه یکی از این افراد در کنار همسرش که تازه داماد هم بوده، به شهادت رسید، تاکید کرد؛ این اتفاقات در کشور بدون پاسخ نخواهد بود و نقش سرویس‌های امنیتی به طور خاص سیا و موصاد مشهود است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه ضارب یک نفر بوده است، اضافه کرد: دستگاه امنیتی به دنبال پیدا کردن شخص ضارب هستند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران درباره زمان تشییع این شهدا گفت: روز شنبه تشییع شهدای آمل را خواهیم داشت و مردم هزار سنگر با حضور خود این پلیدی‌های را خنثی خواهند کرد.

وی با بیان اینکه آنها با روی آوردن به خشونت استراتژی جدیدی را در آمل رونمایی کردند، ادامه داد: دستگاه‌های امنیتی به دقت در حال رصد هستند.

سلگی از خانواده‌های نوجوانان خواست از حضور فرزندان خود ممانعت کنند، چرا که پروژه کشته‌سازی‌ها در دستور کار است و امشب یک پروژه در استان مازندران رونمایی شد و از همه خانواده‌های می‌خواهیم مراقب فرزندان خود باشند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.