با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

جزئیات حادثه آتش‌سوزی در آمل | وخیم بودن حال 7 نفر از حادثه دیدگان

سخنگوی اورژانس مازندران حال هفت نفر از حادثه‌دیده‌گان انفجار آمل را وخیم گزارش کرد و گفت: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است اما گفته شده انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی بوده ، ۱۳ نفر مرد در این حادثه مصدوم شدند.

منتشر شده

در

ذکریا اشکپور در توضیحات تکمیلی درباره حادثه شب گذشته انفجار جاز در آمل اظهار کرد: در دقایق اولیه حادثه و به دلیل شدت آن سریعا واحدهای EOC (مرکز هدایت عملیات بحران ) و MCMC (مرکز پایش مراقبت‌های درمانی ) در دانشگاه به صورت ویژه برای  پایش مخاطره و هماهنگی‌های لازم برای  نقل و انتقال مصدومان فعال شدند.

وی با اعلام اینکه  آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل ۱ ، آمل۲، آمل۳ و اتوبوس آمبولانس به محل حادثه واقع در روستای بوران اعزام شدند، گفت: در این حادثه که علت آن توسط کارشناسان در دست بررسی است اما گفته شده  انفجار گاز شهری در یک منزل مسکونی بوده ، ۱۳ نفر مرد در این حادثه مصدوم شدند.

سخنگوی اورژانس مازندران اضافه کرد:  بیشترین جراحات مصدومان سوختگی بوده که   پس از انجام اقدامات اولیه پیش بیمارستانی به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند.

وی اضافه کرد: در بین مصدومان ۱۲ نفر که دچار سوختگی وسیع بودند با اتوبوس آمبولانس و آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل  به بیمارستان فوق‌تخصصی سوانح و سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

اشکپور اضافه کرد: حال هفت نفر از مصدومان وخیم گزارش شده است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.