با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

جزئیات پخش ویژه‌برنامه‌های صدا و سیمای مازندران در لیالی قدر

مدیرکل صدا و سیمای مازندران گفت: ویژه برنامه‌های مناسبتی خوبی در حوزه‌های صدا و سیما، خبر و فضای مجازی مرکز مازندران در شب‌های قدر و روز قدس و در شرایط کرونایی برای پخش تدارک دیده شدند.

منتشر شده

در

هادی ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از ساری به ویژه برنامه‌های مناسبتی حوزه‌های صدا و سیما، خبر و فضای مجازی مرکز مازندران در شب‌های قدر و روز قدس و در شرایط کرونایی که برای پخش تدارک دیده شده اشاره کرد.

*پخش ۳ ویژه برنامه در شب‌های قدر

وی افزود: سیمای شبکه استانی با پخش سه ویژه برنامه شب‌های قدر به تهیه‌کنندگی مهدی وحیدی در شب‌های نوزدهم، بیست‌ویکم و بیست‌وسوم رمضان از ساعت ۲۳:۳۰ تا ۳ بامداد با سخنرانی آیت‌الله توکلی، آیت‌ الله لائینی و حجت‌الاسلام‌والمسلمین صمدی آملی و نیز مداحی بذری، کافی، میریان و موسوی همراه با پخش ادعیه جوشن‌کبیر، مجیر و مراسم احیا در این شب‌های پرفیض میهمان خانه‌های مردم خواهد شد. 

*پخش ویژه برنامه "تا رهایی" در روز قدس

ابراهیمی اعلام کرد: در روز قدس نیز ویژه برنامه زنده با عنوان "تا رهایی" به تهیه‌کنندگی مهدی وحیدی به مدت دو ساعت از ساعت ۱۰ تا ۱۲ با حضور کارشناسان؛ دکتر خدادی، دکتر علویان و دکتر رنجبر روی آنتن سیما خواهد رفت.

این مسؤول خاطرنشان کرد: برنامه 'تا رهایی" از استودیو مرکز و ارتباط با سطح شهر بر اساس برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان مقاومت خرمشهر و ایستادگی قدس به تبیین نقش مقاومت در پیروزی رزمندگان اسلام خواهد پرداخت.

*پخش ویژه برنامه "شب وصال" از رادیو 

وی با اشاره به برنامه‌های رادیو بیان کرد: حوزه صدا نیز در شب‌های قدر با تولید و پخش ویژه برنامه‌ای با عنوان "شب وصال" از ساعت ۲۱:۳۰ تا ۲:۴۵ بامداد با سخنرانی حجت‌الاسلام قلی‌پور، حجت‌الاسلام روحانی و آیت‌الله معلمی  همراه با مداحی مداحان؛ رضا میرقربان‌نژاد، مجتبی حبیبی، شیرزادفر و پخش دعای جوشن‌کبیر، دعای مجیر و مراسم احیا رسالت رسانه‌ای خود را به منصه حضور خواهد ‌رساند.

*پخش برنامه زنده صبحگاهی "قبله اول" در روز قدس

مدیرکل صدا و سیمای مازندران، اضافه کرد: در روز قدس نیز همگام با واحد سیما با پخش ویژه برنامه زنده صبحگاهی با عنوان "قبله اول" با حضور کارشناسان امامزاده، دکتر رضوی و حجت‌الاسلام غلامی با ارتباط با شهرهای استان بر اساس برنامه‌ریزی شورای هماهنگی تبلیغات انقلاب اسلامی به مناسبت آغاز چهلمین سالگرد دفاع مقدس به عنوان مقاومت خرمشهر، به ایستادگی قدس و تبیین نقش مقاومت در پیروزی رزمندگان اسلام پرداخت خواهد شد.

* پخش برنامه "انعکاس" در شب قدر

وی به برنامه‌های واحد اطلاعات و اخبار اشاره کرد و گفت: واحد خبر نیز با پخش سه گزارش تولیدی ویژه شب‌های قدر، یک گزارش ویژه ضربت خوردن و یک گزارش مربوط به شهادت حضرت علی(ع) هرکدام به مدت سه دقیقه و همچنین یک برنامه ۵۰ دقیقه‌ای با عنوان "انعکاس" ویژه شب‌های قدر با حضور دو کارشناس مذهبی مخاطبانی مازنی را در شرایط کرونایی در شب‌های قدر به فیض خواهد رساند.

ابراهیمی یادآور شد: حوزه فضای مجازی نیز با ده پوستر، عکس نوشت و تولید سه کلیپ باموضوعیت شب‌های قدردر منزل، پخش زنده اینستاگرامی از مراسم شب‌های احیاء، برگزاری پویش، عکس وفیلم مردمی شب قدر، دریافت تصاویر از مراسم احیاء در منازل و تهیه کلیپ از تصاویر ارسالی و در روز قدس هم با ۱۵ مورد پوستر عکس نوشت، تولید دو کلیپ تهییجی، پخش زنده اینستاگرامی در سیما و بارگذاری درکانال فعالیت‌ خواهد داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.