با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

جزییات تردد یک‌طرفه در محورهای هراز و کندوان

رئیس پلیس راه مازندران گفت: باتوجه به افزایش حجم تردد در روز چهارشنبه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال در دستور کار قرار می‌گیرد.

منتشر شده

در

علیرضا قدمی امروز درباره آخرین وضعیت ترافیک و همچنین محدودیت‌های ترافیکی اظهار کرد: درحال حاضر تردد در تمامی محورهای مازندران به سمت شمال به‌صورت پرحجم بوده که پیش‌بینی می‌شود در ساعات پایانی روز بر حجم ترافیک افزوده شود.

وی با اشاره به آغاز محدودیت‌های ترافیکی از روز چهارشنبه، افزود: باتوجه به افزایش حجم تردد در روز چهارشنبه محدودیت‌های ترافیکی در محورهای شمال در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه تردد تمامی کامیون و کامیونت از ساعت ۱۲ تا ۲۴ امروز و ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه در محور هراز ممنوع خواهد بود، اضافه کرد: تردد تمامی تریلی از محور هراز و همچنین تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت کماکان از محور کندوان در دستور کار قرار است. 

این مسؤول با اعلام اینکه محورهای هراز و کندوان روز جمعه یک‌طرفه می‌شوند، بیان کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۳ روز جمعه از کرج به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا دو بامداد روز بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

قدمی ادامه داد: همچنین تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ روز جمعه از رودهن به سمت شمال ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا دو بامداد روز بعد از رودهن به سمت آب‌اسک به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود. 

وی یادآور شد: همچنین بحث اعمال محدودیت یک‌طرفه در محور کیاسر نیز به‌صورت مقطعی در دستور کار قرار دارد که در هفته‌های گذشته باتوجه به افزایش حجم ترافیک اعمال می‌شد.

رئیس پلیس راه مازندران در پایان خاطرنشان کرد: شهریور است و اوج ترافیک در محورهای مازندران که لازم است مسافران محدودیت‌ها و توصیه‌ها را جدی بگیرند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.