با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

جسد کیارا ۲ ساله و پدرش همچنان مفقود در رودخانه خشمگین هراز

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: جستجو ماموران نیروی انتظامی و امدادگران هلال احمر برای کشف اجساد کیارا ۲ ساله و پدرش از شب گذشته تاکنون همچنان ادامه دارد.

منتشر شده

در

سرهنگ علیرضا باقری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: فردی به نام " مهدی- ش" ۳۲ ساله به همراه فرزندش "کیارا- ش" ۲ ساله که در حال شنا در رودخانه هراز بودند به علت نامعلومی دچار سانحه غرق شدگی شدند.

وی با اشاره به حضور گروه‌های امداد و نجات برای نجات جان این ۲ نفر، افزود: تلاش برای نجات آنان نتیجه بخش نبوده و جستجو‌ها برای کشف اجساد این پدر و دختراز شب گذشته تاکنون همچنان ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: با توجه اینکه اغلب افراد روش درستی از شنا را آموزش ندیده اند و تنها با تکیه بر اعتماد به نفس کاذب خود را به جریان شتابان رودخانه می‌سپارند که در اکثر مواقع با غرق شدن در این رودخانه جان خود را از دست می‌دهند.

سرهنگ باقری افزود: وقوع این گونه حوادث تاثیرات روحی و روانی بسیار شدیدی را برای خانواده قربانیان رقم می‌زند که با هیچ چیز قابل جبران نیست از این رو باید برای آگاه سازی خانواده‌ها برای پیشگیری از این حوادث تلخ تلاش بیشتری صورت گیرد.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.