با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

جشنواره تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه دو کشور

چهارمین جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه دو کشور به میزبانی دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران واقع در شهرستان بهشهر برگزار شد.

منتشر شده

در

جشنواره معرفی و تجلیل از روابط‌عمومی‌ها و خبرنگاران برتر منطقه دو کشور با برگزاری کارگاه آموزشی«روابط عمومی و ارتباط با رسانه» در بهشهر آغاز و دوره آموزشی با اهدای گواهی‌نامه در حال برگزاری است.

کارگاه آموزشی«روابط عمومی و ارتباط با رسانه» در دانشگاه علم و فن‌آوری مازندران در بهشهر با حضور علیرضا عبدالهی‌نژاد، مدیرکل روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فن‌آوری و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی در حال برگزاری است و افراد بعد از گذراندن پایان دوره این کلاس آموزشی، موفق به اخذ گواهی گارگاه آموزشی می‌شوند.

ایجاد رقابت سالم، هم‌افزایی و افزایش ارتباط بین اصحاب رسانه و روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فن‌آوری منطقه دو کشور (گلستان، مازندران و گیلان) و ارتقای کیفی این فعالیت‌ها و تلاش برای استانداردسازی فعالیت‌های روابط عمومی از اهداف مهم این جشنواره اعلام شده است.

جشنواره تجلیل از خبرنگاران و روابط عمومی‌های منطقه دو کشور با حضور خبرنگاران، اصحاب رسانه، مدیران روابط‌عمومی ادارات، سازمان‌ها، دانشگاه‌ها و دستگاه‌های اجرایی روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات دانشگاه علم و فناوری مازندران در بهشهر در حال برگزاری است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.