با ما همراه باشید

سیاست

جهاد دفاع از ولایت فقیه و رهبری در اولویت نیروهای انقلابی باشد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی مازندران گفت: باید جهاد دفاع از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب در اولویت نیروهای انقلابی باشد.

حجت‌الاسلام نصیرالدین یعقوبی امشب در همایش مسؤولان شورای ائتلاف انقلاب اسلامی مازندران، اظهار کرد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی در هر برهه از زمان نقشه‌های شوم دارند و در راه مبارزه با انقلاب تمام توان خود را به کار می‌بندند.

وی افزود: فتنه اخیر دشمنان استکباری و غربی جنگ احزاب را ایجاد کرد و همه بدخواهان دست به دست هم دادند تا اوضاع کشور را دچار تنش کنند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران تصریح کرد: امروز عرصه جهاد است  و جهاد تبیین باید سرلوحه کارها و اقدامات‌مان باشد.

وی با اشاره به اینکه جهاد دیگر در جامعه باید جهاد دفاع از ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب باشد، خاطرنشان کرد: در اغتشاشات اخیر همانند دیگر اقدامات دشمن رهبر معظم انقلاب مظلوم واقع شد هرچند معتقدم وظیفه داریم مقام معظم رهبری را از ابعاد مختلف سیاسی، عبادی، فردی و اجتماعی به درستی به جامعه، نسل جوان و نوجوان بشناسیم.

یعقوبی یادآور شد: دشمنان در اغتشاشات و وقایع اخیر تمام نقشه‌های خود را به کار گرفتند و حتی در جدیدترین اقدام اهانت و توهین به طلاب، علما و روحانیون را عملی کردند.

وی با اعلام اینکه نیروهای انقلاب اسلامی باید همانند قبل در صحنه باشند و گوشه‌نشینی و انزوای آنها بسیار خطرناک و خطرآفرین است، خاطرنشان کرد: امروزه ۱۴ حزب همسو زیر مجموعه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی فعالیت دارند که یک هدف ارزشمند را پیش رو دارند.

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران با اعلام اینکه بسیاری از ناخالصی‌های نظام در وقایع اخیر هویدا شد، گفت: در اتفاقات اخیر افرادی که قصد چپاول و دست‌درازی به اموال بیت‌المال را داشتند و تاکنون موفق نشدند خود یا فرزندان‌شان به خیابان‌ها و کوچه‌ها آمدند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.