با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حاجی‌پور: روحانی به جای تقدیر از اقدام انقلابی مجلس،ضعف کارکردهای خویش را به گردن دیگران می‌اندازد

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، گفت: مجلس شورای اسلامی اقتدار را به تیم مذاکره کننده‌ای هسته در این چند وقت هدیه داده است، روحانی به جای تقدیر از اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی تلاش دارد ضعف کارکردهای خویش را به دوش دیگران بیاندازد.

منتشر شده

در

رضا حاجی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار فارس درباره اظهارات حسن روحانی در خصوص مذاکرات هسته‌ای وین و ادعای اینکه قانون مصوب مجلس (قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها) مانع به ثمر رسیدن مذاکرات شده است، اظهار کرد: دولت در روزهای آخر به جای پاسخگویی درباره اقدامات انجام شده فرار رو به جلو را در دستور کار خویش قرار داده است.

وی گفت: اوضاع اقتصادی امروز مبین کارکردهای دولت است اگر اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب قانون اقدام راهبردی برای لغو تحریم‌ها نبود امروز حسن روحانی مطلبی برای ارائه گزارش عملکرد به مردم نداشته است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: روحانی پای میز مذاکره آمدن این روزهای آمریکا و کشورهای اروپایی را مدیون اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی است.

وی یادآور شد: مجلس شورای اسلامی اقتدار را به تیم مذاکره کننده‌ای هسته در این چند وقت هدیه داده است، روحانی به جای تقدیر از اقدام انقلابی مجلس شورای اسلامی تلاش دارد ضعف کارکردهای خویش را به دوش دیگران بیاندازد.

حاجی‌پور با اعلام اینکه در  قانون راهبردی ما تلاش کردیم که راه امتیازدهی دولت به آمریکا را ببندیم، افزود: در این قانون دست دولت را برای دریافت امتیاز باز گذاشتیم و به تیم مذاکره کننده قدرت دادیم که از موضوع اقتدار در مذاکرات حضور پیدا کند.

وی با اعلام اینکه دولت در مذاکرات فرصت‌سوزی کرده است، گفت: مجلس شورای اسلامی جلوی فرصت‌سوزی‌ها در مذاکره را گرفته و حتی به دولت و تیم مذاکره کننده نقشه راه نشان داده است.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه بهترین اقدامی که روحانی در روزهای اخیر می‌تواند انجام دهد عذرخواهی کردن است، گفت: دولت در همه حوزه مشکلات جدی برای مردم درست کرده است.

وی خاطر نشان کرد: در حوزه استحفاظی مازندران که با این همه مواهب خدادادی مواجه هستیم مردم به شدت و در رنج و مشقت هستند.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: امروز مشکلات اقتصادی عرصه زندگی را بر مردم سخت کرده و این اظهارات دولت نه تنها دردی از مردم رفع نمی‌کند بلکه باعث مکدر کردن روح و روان مردم می‌شود.

وی با اعلام اینکه اگر دولت کارکردی داشت نیاز به بیان نبود، مردم آن را در زندگی خودشان لمس می‌کردند، افزود: قطعی‌های مکرر برق یک نسخه از کم‌کاری‌های دولت فعلی است در سایر حوزه‌ها هم خود حدیث مفصل است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.