با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

حادثه تروریستی شیراز نشان از رسوایی مفتضحانه امپراتوری دروغ دشمنان دارد

منتشر شده

در

جبهه کفر که این روز‌ها با امپراتوری دروغ رسانه‌ای دچار شکست مفتضحانه‌ای شد، برای جبران آن دست به عملیات تروریستی بزدلانه‌ای زد، غافل از آنکه رسواتر از همیشه در چشم جهانیان خواهند شد.

روابط عمومی سپاه کربلا در پی حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز طی پیامی ضمن تسلیت این فاجعه اعلام کرد؛ حادثه دردناک و اندوهباری که در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی علیه‌السلام در شیراز صورت گرفت و تعدادی از هموطنان عزیز مظلومانه به شهادت رسیدند و مجروح شدند، مصداق بارز حرمت‌شکنی در امکان دینی و مقدس ایران اسلامی است.

این جنایت مذبوحانه و کوردلانه بخشی از برنامه و توطئه شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی توسط عوامل تروریستی، تکفیری وهابی است تا آتش ناامنی را در سطح کشور شعله ور کرده و به اهداف پلید خود که برهم زدن امنیت و آرامش مردم است، دست یابند.

جبهه کفر که این روز‌ها با امپراتوری دروغ رسانه‌ای در تلاش است تا با سیاه نمایی و القای یاس و ناامیدی به پیوند ناگسستنی مردم با آرمان‌های امام (ره) و انقلاب ضربه بزند، اما در مقابل مردم با بصیرت ولایتمدار ایران اسلامی دچار شکست مفتضحانه‌ای شد و برای جبران آن دست به عملیات تروریستی بزدلانه‌ای زد، غافل از آنکه رسواتر از همیشه در چشم جهانیان شد.

سپاه کربلا مازندران شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان را به ملت بزرگ ایران و مقام معظم ولایت حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و خانواده معظم شهدا و مردم ولایتمدار و شهید پرور استان فارس، تبریک و تسلیت عرض نموده و اعلام میدارد ملت عزتمند و غیور ایران اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی و با انسجام و یکپارچگی، چشم طمع فتنه گران و فتنه انگیزان را کور خواهند کرد.

*حفظ اتحاد در برابر دسائس روزافزون استکبار ضرورت دارد

همچنین روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران نیز در پیامی این حادثه تروریستی را محکوم کرد و طی پیامی عنوان کرد؛ شهادت مظلومانه جمعی از زائران مرقد مطهر حضرت احمد بن موسی(ع) در شیراز توسط گروه تکفیری داعش بار دیگر پرده از نقشه شوم استکبار علیه نظام اسلامی برداشت، این اقدام سبوعانه نشان داد که دشمنان غدار با تقسیم کار بین گروه‌های سلفی و تکفیری و معاندان تابلودار از هیچ اقدام شومی در بخاک وخون کشیدن ملت فهیم و انقلابی و برهم زدن ثبات و امنیت کشورمان روی گردان نیستند و از این رو حفظ اتحاد و انسجام ملی در برابر دسائس روزافزون استکبار و دنباله های آن ضرورت دارد.

اینجانب ضمن تسلیت شهادت مظلومانه و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز مان در این حادثه تروریستی، رجا واثق دارم ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی تحت رهبری‌های داهیانه ناخدای کشتی انقلاب حضرت امام خامنه‌ای( مدظله‌العالی) از گردنه‌های سخت به سلامت عبوروقله های آرمانی پیشرفت و بالندگی را فتح خواهد کرد.

*واقعه تروریستی شیراز سند محکمی برای افشای ماهیت پلید و شیطانی دشمنان

دبیرخانه مجمع نمایندگان مازندران در مجلس شورای اسلامی نیز در پیامی حادثه تروریستی شیراز را  محکوم کرد و در پیامی با اعلام اینکه بار دیگر استکبار با گسیل عمله‌های تکفیری، سلفی و داعشی خود برای ترور زائران حرم مطهر شاهچراغ (ع) خوی ددمنشانه‌اش را عیان کرد، شهادت مظلومانه و مجروحیت جمعی از هموطنان عزیز در واقعه تروریستی شیراز سند محکمی برای افشای ماهیت پلید و شیطانی دشمنان قسم خورده ملت ایران است که از پیشرفت و بالندگی این مرزو بوم هراسانند.

بی‌گمان این حادثه تلخ عزم و اراده ملت فهیم و انقلابی کشورمان را در پیمایش مسیر روشن فتح قله‌های افتخار تحت زعامت امام المسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله‌العالی) مستحکم‌تر خواهد کرد.

مجمع نمایندگان مردم شریف مازندران در مجلس شورای اسلامی ضمن محکوم کردن این اقدام سبوعانه و ابراز همدردی با خانواده های قربانیان واقعه، از تلاشگران مقتدرو حافظان عرصه امنیت پیگیری دقیق ابعاد آن و نیز انتقام سخت از آمران و بانیان این حادثه هولناک را خواستار است.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.