با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حادثه رانندگی با یک کشته و 3 مصدوم در محور هراز

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی مازندران از وقوع حادثه رانندگی با یک کشته و 3 مصدوم در محور هزار شهرستان آمل خبر داد.

منتشر شده

در

علیرضا قدمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر وقوع حادثه رانندگی در محور هراز شهرستان آمل، بلافاصله ماموران گشت انتظامی بخش لاریجان به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه که در محدوده پیچ شیطان به وقوع پیوست، یک خودروی سمند با 4 سرنشین که در این محور در حال حرکت بوده با یک خودروی کیا سورنتو در مسیر مقابل برخورد کرد.

 رئیس پلیس راه استان مازندران تصریح کرد: بر اثر این تمامی سرنشینان خودروی سمند که همگی از اعضای یک خانواده بودند مجروح و با حضور عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

قدمی با اشاره به این که یکی از سرنشینان 3 ساله این خودرو به علت شدت صدمات و جراحت‌های وارده پس از انتقال به بیمارستان جان باخت، اظهار کرد: علت تامه این حادثه توسط کارشناسان این پلیس در دست بررسی است.

وی از عوامل اصلی بروز حوادث رانندگی و تلفات ناشی از آن را خواب آلودگی، سرعت غیر مجاز و عدم توجه به جلو برشمرد و به رانندگان، توصیه کرد با رعایت قوانین و مقرارات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب و رعایت حق تقدم عبور، ضمن بالا بردن ضریب ایمنی، فرهنگ اجتماعی خود را به نمایش بگذارند.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.