با ما همراه باشید

سیاست

حرکت حاج قاسم در مسیر جهاد تبیین/ دشمن قدرت مقابله با مکتب سردار سلیمانی را ندارد

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه دشمن در خیال باطل فکر کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام می‎شود، گفت: دشمن قدرت مقابله با مکتب سردار سلیمانی را ندارد.

 

عابدین داغمه‌چی در مراسم سومین سالگرد سردار حاج قاسم سلیمانی در روستای اسکی‌محله بخش مرکزی، اظهار کرد: سردار سلیمانی عاشق شهادت بود و در اوج سادگی و بی‌آلایشی زندگی می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی همیشه در حال کار، خدمت و مأموریت بود، افزود: چهره‌ بی‌نظیری که از افراد شاخص و بزرگ نظامی دنیا بود و همه بزرگان نظامی جهان او را از نوابغ جنگی می‌دانستند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اعلام اینکه ابومهدی المهندس از یاران صدیق و بزرگمرد جبهه جهاد و شهادت ساعت یک و 20 دقیقه بامداد 13 دی 1398 همراه حاج قاسم سلیمانی به شهادت رسید، تصریح کرد: این چهره مجاهد زحمات فراوان در دفاع مقدس برای ایران اسلامی کشید و مقابل رژیمی بعثی عراق و صدام در ایام جنگ تحمیلی مبارزات جانانه داشت و پس از آن نیز همیشه یار و یاور سردار سلیمانی بود.

وی با اشاره به اینکه دشمن از مکتب حاج قاسم می‌ترسد و به شدت هراس دارد، ادامه داد: دشمن در خیال باطل خود فکر کرد با شهادت حاج قاسم سلیمانی همه چیز تمام می‎شود ولی زندگی سردار شهید سلیمانی از بدو تولد تا شهادت یک مسیر ویژه داشت و پس از شهادت وارد مسیر دیگری در روشنگری شد و راه حاج قاسم همچنان با قدرت و قوت ادامه دارد.

داغمه‌چی با تأکید بر اینکه امروزه مکتب حاج قاسم سلیمانی عالم‌گیر شده است، متذکر شد: اگر خدایی باشیم، راه، رفتار و کردارمان بوی خدا بدهد و در مسیر اهل بیت باشد مطمئن باشیم که ماندگار و جاوید می‌مانیم.

وی با اعلام اینکه امروزه رهبر انقلاب اسلامی بسیار به جهاد تبیین اشاره دارند و تذکرات فراوان می‌دهند، یادآور شد: از ویژگی‌های بارز سردار سلیمانی مردمی بودن، سادگی و بی‌آلایشی بود و اقداماتش در مسیر جهاد تبیین بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج آمل با اشاره به اینکه سراسر رفتار و اخلاق سردار سلیمانی موارد بارز تبیین بود و در راه تبیین جهاد داشت، افزود: امروزه جامعه اسلامی با مدیریت صحیح و خوب رهبری انقلاب پیش می‌رود ولی در برخی موارد مسؤولان و مدیران کار خود را به خوبی انجام نمی‌دهند پس نباید مردم مدیریت نامطلوب مدیران و مسؤولان را از نظام ببینند و پای نظام اسلامی بگذارند.

وی نمونه بارز جهاد تبیین در خانواده را صحبت بزرگان و اعضای خانواده با فرزندان و روشنگری آنها دانست و بیان کرد: آگاه‌سازی فرزندان و اعضای خانواده از خدمات بارز انقلاب اسلامی جهاد تبیین است پس باید دستاوردهای انقلاب بازگو شده و دست به تبیین بزنیم.

داغمه‌چی با اعلام اینکه قبل پیروزی انقلاب اسلامی پزشک، مهندس و دکتر در ایران از کشورهای بیگانه می‌آمدند، ادامه داد: با گسترش علم و دانش در کشورمان پس از پیروزی انقلاب اسلامی، امروزه در علوم هسته‌ای، نانو، پزشکی، فناوری نوین و دانش بنیان شاخص هستیم و پزشکان و مهندسان ایرانی در خارج مرزها در حال ارائه خدمات هستند.

وی گفت: فرصت مدیریت در جامعه اسلامی یک نعمت بزرگ برای‌مان است و مدیر در کشورمان باید تلاش شبانه‌روزی داشته باشد و خدمات ارائه شده را برای مردم معرفی کند.

داغمه‌چی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی ارادت و توجه ویژه به خانواده شهدا داشت و عاشق خانواده شهدا بود، بیان کرد: در سفر سردار سلیمانی به استان مازندران و شرکت در یادواره شهدای شهرستان بابل، این سردار بزرگ اسلام بیش از چهار ساعت با خانواده شهدای مدافع حرم و شهدای خان طومان دیدار و درددل صمیمانه داشت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.