با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حضور مدیرکل ارشاد مازندران بر سر مزار زنده یاد «جابر معافی»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آستانه روز خبرنگار بر سر مزار زنده یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران حضور یافت.

منتشر شده

در

در نخستین روز از هفته خبرنگار در استان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در نخستین نشست خبری خود بعد از انتصاب به عنوان مدیرکل ارشاد در جمع اهالی رسانه حضور یافت و برنامه‌های این هفته را تشریح کرد.

وی در ابتدای این نشست یاد و خاطره خبرنگاران فقید استان زنده یاد جابر معافی، مرحوم فرامرز درخشنده و مرحوم اسفندیار زرکوب را گرامی داشت.

بعد از این نشست خبری عباس زارع مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به همراه مسئول سازمان بسیج رسانه استان، مدیرعامل خانه مطبوعات و جمعی از خبرنگاران استان بر سر مزار زنده یاد جابر معافی سرپرست فقید خبرگزاری فارس مازندران حضور یافتند و با اهدای گل و ذکر فاتحه، یاد و نام وی را گرامی داشتند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به اینکه زنده یاد معافی انسانی ساده و بی‌آلایش بود و شخصیتی ولایی و ارزشی داشت، گفت: تلاش‌های وی برای تعالی استان مازندران همچنان احساس می‌شود.

عباس زارع زنده یاد جابر معافی را مردی فرهیخته در عرصه رسانه‌ای دانست و افزود: مازندران مردی فعال و کوشا در عرصه رسانه‌ای را از دست داد.

زنده‌یاد جابر معافی از سال ١٣٨٣ سرپرستی خبرگزاری فارس در استان مازندران را برعهده داشت که پس از ٩ سال مسئولیت، صبح روز ٣١ شهریورماه ٩٢ دارفانی را وداع گفت.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.