با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حضور مسؤولان مازندرانی برای عرض تسلیت به منزل پدری علامه حسن زاده آملی

در اولین روز از درگذشت مرحوم علامه حسن حسن‌زاده آملی عالم باتقوا و افتخار مازندران و در چند قدمی اربعین حسینی مدیران و مسوولان استان مازندران برای عرض تسلیت به خانه مرحوم آملی در شهرستان آمل گردهم آمدند.

منتشر شده

در

شب گذشته همزمان با سوم مهر ماه ۱۴۰۰، دو روز مانده به اربعین حسینی، خبر رحلت عالم ربانی آیت‌الله حسن‌زاده آملی دوستداران ایشان را در بهت و حسرت قرار داد، رحلت بزرگمردی که همه از کودک تا پیر یا جوان او را به نیکی می‌شناسند. 

آیت‌الله حسن زاده آملی که متولد سال ۱۳۰۷ است با مردمی از نسل‌های مختلف در ارتباط بوده و خدماتی به بلندای یک قرن ارائه داده است، پس از پیروزی انقلاب دورانس طلایی برای شکوفایی استعداد و تراوش آثارهای مختلف برایشان بود.

شخصیت علامه حسن‌زاده آملی زبانزد خاص و عام بوده و از دریای علم بیکران الهی بهره‌مند بودند، همچنین علامه همواره مورد تقدیر و تمجید بزرگان انقلاب همچون امام راحل،امام خامنه‌ای و مراجع تقلید به‌نام کشورمان قرار می‌گرفتند.

متاسفانه ایشان در سن ۹۳ سالگی پس از تحمل رنج فراوان از بیماری به دیار باقی شتافت، تقارن این رحلت با اربعین حسینی و تشییع پیکرشان در روز اربعین نشان از عشق والای ایشان به سیدالشهدا و اهل بیت (ع) دارد، گویا در عوض ارائه خدمات چندین و چند ساله به دین دعایشان مرگ در عاقبت بخیری به‌همراه شفاعت حسین (ع) بود که مستجاب شد.

امروز چهارم مهر ماه جاری در اولین روز از درگذشت علامه حسن زاده آملی شهر آمل و خانه قدیمی پدری علامه میزبان مهمانان زیادی از سراسر استان و کشور است، هم اکنون مسؤولان استانی و شهرستانی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در هوایی ابری و بارانی گروه گروه برای عرض در تسلیت  حضور دارند.

احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از روحانیون مطرح و بهنام استان در خانه علامه حسن‌زاده گرداگرد همان حوضی که یادآور خاطرات دوران کودکی این عالم موفق و افتخارآفرین آملی زاده روستای ایرا است  به سوگ نشستند.

انتهای پیام

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.