با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حضور معاون رئیس جمهور در مراسم تشییع پیکر برادر آیت‌الله جوادی آملی

سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز همزمان با سفر ریاست جمهوری به آمل در مراسم تشییع پیکر برادر آیت‌الله جوادی آملی شرکت کرد. سید صولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور صبح امروز همزمان با سفر ریاست جمهوری به آمل در مراسم تشییع پیکر برادر آیت‌الله جوادی آملی شرکت کرد.

منتشر شده

در

سیدصولت مرتضوی معاون اجرایی رئیس جمهور همزمان با هفدهمین سفر ریاست جمهوری و هیأت دولت به مازندران با حضور در آستان مقدس امامزاده ابراهیم(ع) در مراسم تشییع پیکر مرحوم اسماعیل واعظ جوادی آملی برادر آیت‌الله جوادی آملی شرکت کرد.

مرحوم دکتر اسماعیل واعظ جوادی آملی استاد فلسفه و معارف اسلامی و برادر آیت‌الله جوادی آملی شامگاه ۱۸ اسفندماه به دلیل کهولت سن و بیماری دار فانی را وداع گفت.

 معاون اجرایی رئیس جمهور با حضور در شهرستان آمل با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

با توجه به برنامه‌ریزی سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به شهرستان آمل در قالب هفدهمین سفر ریاست جمهوری و هیأت همراه به مازندران با توجه به صنعتی بودن آمل، ولی به یکباره شب گذشته صولت مرتضوی امروز به میهمانی آملی‌ها آمد./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.