با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حضور 15 بسکتبالیست در اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان 2020

سخنگوی هیأت بسکتبال مازندران گفت: ۱۵ بسکتبالیست جوان دعوت شده به اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان 2020 از سوم تا ششم تیر امسال در استان در حال برگزاری است.

منتشر شده

در

محمدامین اصالت با اشاره به برگزاری اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان در مازندران، اظهار کرد: اردوی تیم ملی بسکتبال جوانان ۲۰۲۰ ایران به میزبانی مجموعه ورزشی کاله در شهرستان بابل در حال برگزاری است.

وی افزود: در این مرحله از اردوی تیم ملی 15 ورزشکار حضور دارند و تمرینات از بعدازظهر روز دوشنبه سوم تیر ماه آغاز شده و تا عصر روز پنج‌شنبه ششم تیر امسال ادامه دارد.

سخنگوی هیأت بسکتبال مازندران با بیان اینکه 6 بسکتبالیست از باشگاه کوچین در این اردوی آماده‌سازی حضور دارند، یادآور شد: پارسا فلاح بسکتبالیست آملی با جلب نظر کادر فنی در این اردوی حاضر است و توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارد.

این مسؤول با اعلام اینکه محمدرضا نوری مربی نام‌آشنای مازندرانی و اهل شهرستان بابل در رأس کادر فنی به عنوان سرمربی هدایت تمرینات ورزشکاران را عهده‌دار است، گفت: در کادر فنی این تیم مجید کرم‌علی ناظر به عنوان سرپرست، علی‌محمد خان‌محمدی به عنوان مربی، سینا اسفندیارپور به عنوان آنالیزور و آرمین سلیمان‌زاده به عنوان بدنساز تلاش دارند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.