با ما همراه باشید

اجتماعی و انتظامی

حمایت کمیته امداد از ۷ هزار خانوار آملی/ نیازمندی ۲۷۶ بیماران صعب‎العلاج از حمایت خیران

منتشر شده

در

آمل نیوز- قربانعلی مسافر / مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اشاره به اینکه در این شهرستان 7 هزار و 21 خانوار تحت حمایت این نهاد حمایتی داریم، گفت: تعداد 276 بیمار صعب العلاج در آمل داریم که نیازمند حمایت خیران هستند.

حبیب الله قلی پور عصر امروز در آئین جشن رمضان کمیته امداد امام خمینی با عنوان لذت لبخند، در جمع خیران اظهار کرد: در این شهرستان ۷ هزار و ۲۱ خانوار تحت حمایت این نهاد حمایتی داریم که از این بین حدود یک هزار و ۱۰۰ خانواده مستأجر هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل با اشاره به اجرای نهضت ملی، افزود: برای حمایت از نیازمندان جامعه هدف، در نهضت ملی مسکن اگر زمین و ملک تهیه شود برای ساخت و ساز با کمک بسیج سازندگی و اعتبارات مسکن می توان گام های بزرگ برای بهره برداری نیازمندان برداشت.

قلی پور با اشاره به اینکه از خیران نیک اندیش و مردم این شهرستان در حوزه شهری و روستایی درخواست دارم با اهدای زمین در مسیر فقرزدایی گام بردارند، تصریح کرد: با اختصاص زمین در روستاها برای ساخت مسکن به راحتی می توانیم زمینه ساخت مسکن را برای نیازمندان فراهم کرده و به آنها تحویل دهیم.

وی با اعلام اینکه در سال گذشته ۱۳۶ نوعروس از کمیته امداد کمک جهیزیه دریافت کردند، افزود: به مناسبت گرامیداشت حماسه اسلامی ششم بهمن سال ۱۳۶۰ نیز ۴۱ جهیزیه به نوعروسان با کمک خیران و نهادهای حمایتی با نام و یاد شهدای حماسه اسلامی آمل اهدا شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل بیان کرد: از بهمن ماه سال گذشته تاکنون نیز حدود ۲۳ نوعروس دیگر در نوبت برای دریافت کمک هزینه جهیزیه قرار دارند که با کمک خیران و مردم جهیزیه ها آماده شده و در روزهای آینده اهدا می شود.

وی با اشاره به مشارکت ۱۰ میلیون تومانی هر خیر نیک اندیش در زمینه تهیه کمک هزینه جهیزیه، گفت: تعداد ۲۷۶ بیمار صعب العلاج در آمل داریم که در شرایط سختی زندگی می کنند همچنین تعداد ۱۶۹ بیمار آملی نیازمند نگهداری و استفاده ایزی لایف هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی آمل یادآور شد: تهیه مواد بهداشتی برای خانواده بیماران صعب العلاج بسیار سخت و دشوار است که در شرایط اقتصادی سخت جامعه خانواده های نیازمند توان خرید آن را ندارند البته در این حوزه نیز نیازمند حمایت خیران هستیم و دست آنها را به گرمی می فشاریم.

وی با اشاره به تحت حمایت یک هزار و ۱۵۰ دانش آموز آملی و استفاده از چتر حمایتی کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: در تأمین کمک هزینه دانش آموزی که خانواده آنها در شرایط بسیار سخت اقتصادی گذران زندگی دارند هم نیازمند دست یاری مردم و کمک خیران نیک اندیش هستیم.

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.