با ما همراه باشید

دسته بندی نشده

حمله موشکی ایران به عین‌الاسد نشان داد ابهت آمریکا پوشالی است

امام جمعه آمل با بیان اینکه همه اطراف ایران در آتش بوده و ملت‌مان در امنیت است، گفت: بعد بیش از 70 سال ایران تنها قدرتی بود که حمله موشکی به سمت آمریکا داشت همچنین به گفته رهبر معظم انقلاب این اقدام مهم تنها یک سیلی بوده که به استکبار زده شد.

منتشر شده

در

حجت‌الاسلام سیدجلیل مرتضوی در خطبه‌های نماز جمعه مصلای میربزرگ ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: تقوا و پرهیزکاری سبب می‌شود تا بندگان در مقابل خداوند محبوب‌تر باشند و خداوند بهترین و عزیزترین افراد نزد خود را با تقواترین آنها می‌داند.

وی افزود: تقوا لباس ارزشمند و بزرگی است که باعث ماندگاری و عاقبت به خیری افراد هم در دنیا و هم در آخرت می‌شود.

امام جمعه آمل با بیان اینکه جامعه دنیامحور که بویی از خدا و اهل بیت نبرد باشد و به مادیات متوسل شود به انحراف کشیده خواهد شد، تصریح کرد: در دنیا می‌بینیم جوامع مادی و دنیامحور روز به روز در حال شکست و فرود هستند.

این مسؤول با اعلام تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت زهرا(س) به خطبه‎های مختلف آن حضرت به زنان و مردان و واقعه فدک اشاره کرد و گفت: خطبه‌های بلند و بزرگ آن حضرت بسیار درس‌آموزی بوده و زندگی دنیوی انسان‌ها متحول می‌کند و به زندگی اخروی ماندگار تبدیل می‌شود.

مرتضوی با اشاره به اینکه حضرت زهرا(س) اثبات کردند عمود خیمه اسلام بر مبنای ولایت است، بیان کرد: جامعه‌ای که بر پایه ولایت‌ستیزی باشد درهم شکننده است.

وی آن حضرت را اسوه تقوا، پرهیزکاری و صبر دانست و یادآور شد: بانوی بزرگ اسلام درس بزرگی به دنیا در امر ولایتمداری و ولایت‌پذیری داده است.

خطیب نماز جمعه آمل با اشاره به تشییع بیش از 20 میلیونی پیکر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در داخل کشور، بیان کرد: تاریخ همیشه تکرارشدنی هست، با توجه به تشییع میلیونی ولی در کمترین زمان طی تجمعات روزهای گذشته با محوریت استکبارگران عکس این سردار بزرگ دلها پاره شده و اهانت فراوان انجام شد.

این مسؤول با اعلام اینکه باید همیشه در صحنه باشیم و حضور در میدان بسیار مهم است، افزود: زمان در این میان بسیار ارزش دارد، باید با توجه به زمان در همان زمانی که به ما نیاز است وارد شویم.

خطیب نماز جمعه آمل با گرامیداشت یاد، نام و جان‌فشانی‌های سپهبد سرفراز شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: در این مدت سقوط هواپیمای اوکراینی که هموطنان زیادی در آن به شهادت رسیدند به همراه جان باختن افرادی زیادی در کرمان که برای مراسم تدفین سردار شهید سلیمانی حاضر شدند و جان‌باختن و آوارگی سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان از حوادث دردناک و دلخراش بوده است.

این مسؤول با اشاره به حمله موشکی به عین‌الاسد که از بزرگ‌ترین پایگاه‌های امریکا در منطقه است، بیان کرد: خسارت‌های فراوانی به دشمنان استکباری وارد شد هرچند آنها مدعی هستند که خسارت جانی و مالی به آنها در عراق وارد نشده است.

مرتضوی با بیان اینکه همه اطراف ایران در آتش بوده و ملت‌مان در امنیت است، گفت: بعد بیش از 70 سال ایران تنها قدرتی بود که حمله موشکی به سمت آمریکا داشت همچنین به گفته رهبر معظم انقلاب این اقدام مهم تنها یک سیلی بوده که به استکبار زده شد.

وی بیان کرد: سیل اخیر در استان سیستان و بلوچستان وظیفه داریم به عنوان یک ایرانی و همنوع به هموطنان کمک کنیم تا از وضعیت تأسف‌بار در بیایند.

امام جمعه آمل با عرض تسلیت به خانواده داغدار و امت ایران پس از حادثه دلخراش سقوط هواپیمای اوکراین در تهران، بیان کرد: فرماندهان بزرگ سپاه اعلام کردند که خطای انسانی در این حادثه اتفاق افتاده و از همه مردم عذرخواهی داشتند حتی سردار سلامی و سردار حاجی‌زاده در سخنرانی خود بیان کردند که کاش خودشان آنها در این هواپیما بودند و مردم حضور نداشتند.

وی با اعلام اعتراض به افراد شمع‌ به دست که از خارج خط گرفتند و در کشور دست به آشوب و بلوا زدند، ادامه داد: در بین شعارهای آنها شعاری برای جان‌باختگان حادثه هواپیمایی نبود زیرا آنها شعار علیه ارکان نظام سر دادند پس افرادی خود فروخته و مزدور هستند که دست به فحاشی زدند.

امام جمعه آمل با اعلام اینکه باید با افرادی که امنیت کشور را نشانه گرفتند برخورد جدی شود، گفت: این افراد دستور از خارج مرزها و اجانب گرفتند./ خبر از قربانعلی مسافر

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.