با ما همراه باشید

فرهنگی و مذهبی

خبرنگار خبرگزاری فارس و آمل نیوز حائز رتبه برتر هفتمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی شد

منتشر شده

در

آمل نیوز- زهرا فلاح/ در بخش رسانه هفتمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی، قربانعلی مسافر خبرنگار خبرگزاری فارس و پایگاه خبری آمل نیوز توانست در رشته گفتگو حائز رتبه برتر شود.

اشکواره ملی فرهنگی، هنری حسینی با همه فراز و نشیب ها هفتمین سال خود را پشت سر گذاشت و با معرفی نفرات برتر در 6 بخش به کار خود پایان داد.
بیش از 6 هزار و 700 اثر از هنرمندان داخلی و خارجی به دبیرخانه دائمی اشکواره حسینی ارسال شد و این رویداد مهم فرهنگی و مذهبی در 6 بخش رسانه، شعر، عکس، کودک و نوجوان، داستان کوتاه و تئاتر خیابانی دنبال شد.

تعداد ۲ هزار و ۱۰۰ هنرمند و فعال هنری از سراسر کشور و سه کشور عراق، کویت و بحرین آثار فاخری را به دبیرخانه این رویداد ملی ارسال کردند.

در حوزه رسانه بیش از 240 اثر از هنرمندان کشور در سه رشته گزارش، مصاحبه و یادداشت با هم به رقابت پرداختند که در نهایت ۴۵ اثر به مرحله پایانی راه یافت.
قربانعلی مسافر خبرنگار خبرگزاری فارس و پایگاه خبری آمل نیوز توانست در هفتمین اشکواره ملی فرهنگی هنری حسینی در بخش رسانه، رشته گفتگو رتبه دوم را از آن خود کند.
در حاشیه اختتامیه هفتمین اشکواره ملی حسینی از خانواده سردار شهید حاج روح الله سلطانی فرمانده عملیات لشگر 25 کربلا و شهید مدافع امنیت قدردانی که این شهید بزرگوار در 23 خرداد سال 1394 در مبارزه با گروهک تروریستی پژاک در پیرانشهر به درجه رفیع شهادت نائل شد.

خانواده پهلوان محمدهادی ساروی مرد طلایی وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی المپیک 2024 پاریس که در این دوره از مسابقات تاریخ ساز شده، با اهدای هدایایی قدردانی شد.
کتاب «اشکواره حسینی؛ آثار راه یافته به پنجمین و ششمین دوره اشکواره» با حضور حجت الاسلام کمال خداداده مشاور وزیر و رئیس ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد کشور، احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، مسؤولان استانی و شهری رونمایی شد.
#اشکواره_حسینی
#رونمایی_کتاب
#آئین_اختتامیه
#رویداد_ملی
#استان_مازندران

ادامه مطلب
برای افزودن دیدگاه کلیک کنید

یک پاسخ بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.